The Sims 4 ute till Mac – gratis om du äger pc-upplagan

Robot
The Sims 4 ute till Mac – gratis om du äger pc-upplagan
Medlem
The Sims 4 ute till Mac – gratis om du äger pc-upplagan

Det var inte dåligt att EA av alla företag faktiskt gjorde detta. Var ganska övertygad detta skulle vara två separata som man är tvungen att köpa. Tyvärr är jag inte intresserad av spelet i sig, men ändock en glad överraskning.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Det var inte dåligt att EA av alla företag faktiskt gjorde detta. Var ganska övertygad detta skulle vara två separata som man är tvungen att köpa. Tyvärr är jag inte intresserad av spelet i sig, men ändock en glad överraskning.

Det är ju självklart att dom bara vill vinna över dig lite innan dom börjar slå ner dig igen

Medlem

Flickvännen "Ingen idé att jag installerar det, min mac kommer explodera."

Damn i love her.

Medlem

Hoppas på en bättre version än The Sims 3 till mac som jag knappt kunde spela trots dator som mer än väl uppfyllde kraven.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Det var inte dåligt att EA av alla företag faktiskt gjorde detta. Var ganska övertygad detta skulle vara två separata som man är tvungen att köpa. Tyvärr är jag inte intresserad av spelet i sig, men ändock en glad överraskning.

Heh, ja så enkelt var den marknadsföringen...

Det är ju expansionerna de kommer att tjäna pengar på oavsett så det enda du ser här är att EA smörar upp kundbasen lite innan de fistar den.

Har inget med vänlighet att göra.

1
Skriv svar