Esport - snart lika stort som NFL

Robot
Esport - snart lika stort som NFL

Omsättningen tros vara fördubblad om bara två år.


Medlem
Esport - snart lika stort som NFL

Förstod själv inte populariteten tills jag såg att SVT24 börja sända ifrån Dreamhack.

Måste erkänna att det har blivit några kvällar man har suttit och ätit middag medan man sett Hearthstone tävlingar på Twitch.

Medlem
Skrivet av Ferren:

Förstod själv inte populariteten tills jag såg att SVT24 börja sända ifrån Dreamhack.

Måste erkänna att det har blivit några kvällar man har suttit och ätit middag medan man sett Hearthstone tävlingar på Twitch.

Själv insåg jag hur stort det var när TV6 började sända Dota 2-matcher.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ferren:

Förstod själv inte populariteten tills jag såg att SVT24 börja sända ifrån Dreamhack.

Måste erkänna att det har blivit några kvällar man har suttit och ätit middag medan man sett Hearthstone tävlingar på Twitch.

Själv insåg jag hur stort det var när TV6 började sända Dota 2-matcher.

Men dom sänder oftast bara på TV6 play om jag har rätt? Så synd, har inte tillgång till det då jag inte har datorn inkopplad till TV:n.

Medlem
Skrivet av Ferren:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Ferren:

Förstod själv inte populariteten tills jag såg att SVT24 börja sända ifrån Dreamhack.

Måste erkänna att det har blivit några kvällar man har suttit och ätit middag medan man sett Hearthstone tävlingar på Twitch.

Själv insåg jag hur stort det var när TV6 började sända Dota 2-matcher.

Men dom sänder oftast bara på TV6 play om jag har rätt? Så synd, har inte tillgång till det då jag inte har datorn inkopplad till TV:n.

Det sänds även på TV:n. Det är dock inte alla tävlingar utan främst Dreamhack som jag har förstått det?

FM-guru
F.d. Sisyr

Sedär. Nu för tiden tror jag att jag, som är helt ointresserad av e-sport, hör till en minoritet.

Medlem

Jag har "följt" och även varit delaktig i e-sport sedan 2005. Jag älskar det, jag är ett stort fotbollsfan på det också. Så jag får det bästa av två världar.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag har "följt" och även varit delaktig i e-sport sedan 2005. Jag älskar det, jag är ett stort fotbollsfan på det också. Så jag får det bästa av två världar.

FIFA esport? https://fifaesport.net/

Medlem

Började kolla på starcraft 2 för några år sedan, nu är det med cs go som gäller.

Medlem

Blir många matcher av League of Legends. Så jävla skoj att titta på. Finalerna spelas i Europa detta år. Blir nog att åka och titta på plats med grabbarna.

1
Skriv svar