Hjälp Dice bygga nästa Battlefield 4-bana

Robot
Hjälp Dice bygga nästa Battlefield 4-bana
Medlem
Hjälp Dice bygga nästa Battlefield 4-bana

Djungelbana snälla!

Medlem

Det är inte så att dom vill ha "hjälp" utan vill mer att communityn ska bestämma hur banan ska vara, så att det blir en community-map.
Vi ger förslag och idéer, DICE skapar den åt oss.
Första jag tänkte på då jag såg videon på youtube var: "VAA ... Mods???" men så var inte fallet

Medlem

Inget i varken rubrik, brödtext eller film säger att man kommer kunna modda något som dice gör just nu eller i framtiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

"Alla spelare som betalar för Premium-medlemskap får vara med och dela med sig av åsikter och idéer"

Vad heter med folket som inte äger Premium då?

Medlem

Djungel vore jäkligt skojj!

Medlem

Ett snölandskap i Sverige, någonstans i Norrland. Dunka pansar med snus under läppen. Ryssarna/Nordkorea attackerar Sverige eftersom de är arga på Ikeas bedrövliga manualer. Sveriges försvar har Leopard, CV90 och Archers. JAS 39 Gripen & Hans Blix röstskådespelar som befälhavare.

Medlem

Tropisk Ö med en vulkan i mitten -> Utbrott = LAVA & ELD överallt...

Snöbana NATT med LAVIN!

Varsågod DICE!

Medlem

Bara ge oss editorn, jävla idioter!

Medlem

Stockholm Stockholm Stockholm!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Om lilla jag fick välja :
Stadsbana som är infanteribaserad typ som Bazaar / Seine crossing / AFtermathbanorna och med massor med destruction skulle jag vilja se.

Annars kan ju större banor vara roliga, helst utan jets. Typ Zavod 311.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Freffo:

Ett snölandskap i Sverige, någonstans i Norrland. Dunka pansar med snus under läppen. Ryssarna/Nordkorea attackerar Sverige eftersom de är arga på Ikeas bedrövliga manualer. Sveriges försvar har Leopard, CV90 och Archers. JAS 39 Gripen & Hans Blix röstskådespelar som befälhavare.

https://www.youtube.com/embed/5TEvacFETvM

Och genusrådgivare blir en spelbar klass. Så det blir verklighetstroget liksom.

Medlem

Jasså har idébanken ni fick från mod-tiden börjat sina?
Och ni vill ha min hjälp?
Nä jag slutade spela Bf när modstödet försvann och dessutom lät det som att det det var alldeles för avancerat för oss spelare nu för tiden.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Stockholm Stockholm Stockholm!

O ja.

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Tropisk Ö med en vulkan i mitten -> Utbrott = LAVA & ELD överallt...

Snöbana NATT med LAVIN!

Varsågod DICE!

Dom pratade om att det skulle fokuseras på "core-gameplay" och inte levolution

Medlem

Stadsbana som är fordonsinriktad. De som finns nu är små o klaustrofobiska. Man springer ju runt som i CoD.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Stockholm Stockholm Stockholm!

Lätt Stockholm, hela innerstaden innanför tullarna och 128 spelare...skulle få mig att börja lira igen

Medlem

Varför inte den banan är bra

Medlem

Varför inte lägga in alla hardline banor?

Inaktiv

Hjälp Dice att patcha Battlefield 4

Medlem
Skrivet av DredZor:

Djungelbana snälla!

Nej, inte djungelbana tack. Jag som är färgblind och testat andra djungelspel kan inte urskilja något alls nästan. Fienden bara dyker upp från röran av färger. Kunde lika gärna varit noclip för min del. Men å andra sidan unnar jag andra gärna en djungelmap, kan ju undvika kartan från min sida.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

D-dagen från BF 1942 tror jag skulle vara riktigt kul i modern miljö, rätt intressant med.

Medlem
Skrivet av showerguy:

"Alla spelare som betalar för Premium-medlemskap får vara med och dela med sig av åsikter och idéer"

Vad heter med folket som inte äger Premium då?

Snåljåpar


signatur
Medlem
Skrivet av showerguy:

"Alla spelare som betalar för Premium-medlemskap får vara med och dela med sig av åsikter och idéer"

Vad heter med folket som inte äger Premium då?

Bortglömda konsumenter

Medlem

Mycket hus och mycket strid, Staden pripyat hade vart perfekt att gå efter.. Synd att cod han före


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem

Lite som ett barn som får kolla på och ge förslag när pappa leker med lego.

Inget för fantasifullt nu bara! Och bäst att ta fram limmet, vill ju inte att något ska gå sönder... ;D

Medlem

langa hit en editor så ska ni få mer banor än vad som släppts till cs 1.5


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Freffo:

Ett snölandskap i Sverige, någonstans i Norrland. Dunka pansar med snus under läppen. Ryssarna/Nordkorea attackerar Sverige eftersom de är arga på Ikeas bedrövliga manualer. Sveriges försvar har Leopard, CV90 och Archers. JAS 39 Gripen & Hans Blix röstskådespelar som befälhavare.

https://www.youtube.com/embed/5TEvacFETvM

Finns en bana i BF4, den med en fabrik eller två och en jävla massa gamla stridsvagnar runtom. Får mig att tänka på en Norrlandsinvasion.

Till citat: Do want do want do want do want do want!!!!

Medlem

Fan vad nice, Men framförallt billigt för spelutvecklarna

Inaktiv
Skrivet av Torakan:
Skrivet av showerguy:

"Alla spelare som betalar för Premium-medlemskap får vara med och dela med sig av åsikter och idéer"

Vad heter med folket som inte äger Premium då?

Snåljåpar

Det är Dice som är giriga.

12
Skriv svar