The Order: 1886 – Så här tycker storsajterna

Medlem
Skrivet av Draug:

De borde gjort en film istället.

Var det inte det de gjorde, well med några interaktiva sekvenser imellanåt? ;P


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

Ärligt ibland undrar jag vilja som gör spelen, en apa förstår att QTE förstör spel om det är mer än 10% av spelet, hell QTE förstör spel period, och hur kan man utveckla ett spel i 5år och ha så lite content ? helt otroligt, jag är sjukt besviken hade game of the year förväntningar på detta

Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av N00bTr00per:

När ska vi få ett nytt, riktigt bra steampunk spel!? De har prickat miljö och koncept 100% rätt, men när jag tittade besviket på de första trötta gamplay trailerna visste jag att det var kört för spelet...

Ge oss Mass Effect 1 i steampunk miljö! Djup, action och en bra jäkla story.

Den 25 mars o med Bloodborne vågar jag nog påstå att kan du räkna med!

Ett steg i rätt riktning, men det är ju mer ett hack n slash i gothic horror miljö. Verkar ju utspela sig i någon form av drömmiljö, vad det såg ut som på gamplay filmer.

Mindre skräck, mer steampunk!

Medlem
Skrivet av N00bTr00per:

När ska vi få ett nytt, riktigt bra steampunk spel!? De har prickat miljö och koncept 100% rätt, men när jag tittade besviket på de första trötta gamplay trailerna visste jag att det var kört för spelet...

Ge oss Mass Effect 1 i steampunk miljö! Djup, action och en bra jäkla story.

Håller med - kände samma sak när jag till sist (på rea då) köpte och började spela Bioshock Infinite. Miljön är magisk men i denna otroliga miljö behöver jag bara fundera på en sak, vilket vapen skall jag använda mot vilken motståndare? Resten är bara en hjärnlös korridorskjutare utan ett enda meningsfullt val nånstans. Jag hade förhoppningar om att detta skulle vara bättre men nu slipper jag köpa en PS4 ett tag till....

Era
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KaptenKanel:

Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart

Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.

Av ren nyfikenhet: hur mycket översättning krävs det för att skriva 5/10 istället för bara 5?

Redaktör
Skrivet av Era:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KaptenKanel:

Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart

Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.

Av ren nyfikenhet: hur mycket översättning krävs det för att skriva 5/10 istället för bara 5?

Först måste du ta i beaktande att jag är en lat organism.

Allvar: jag förstod fel, trodde ni ville ha deras betygsdefinitioner översatta. Men betygsskalan bör givetvis stå med, ja. Fixar det på stört.


signatur
Era
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Era:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KaptenKanel:

Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart

Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.

Av ren nyfikenhet: hur mycket översättning krävs det för att skriva 5/10 istället för bara 5?

Först måste du ta i beaktande att jag är en lat organism.

Allvar: jag förstod fel, trodde ni ville ha deras betygsdefinitioner översatta. Men betygsskalan bör givetvis stå med, ja. Fixar det på stört.

Då förstår jag din kommentar.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Era:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KaptenKanel:

Ni bör kanske presentera skalan för varje betyg? En femma säger mig inget om jag inte vet vad jag ska förhålla mig till.
Betyget "Nej" var dock glasklart

Enklare att man går direkt till respektive sajt och läser än att vi ska översätta varje.

Av ren nyfikenhet: hur mycket översättning krävs det för att skriva 5/10 istället för bara 5?

Först måste du ta i beaktande att jag är en lat organism.

Allvar: jag förstod fel, trodde ni ville ha deras betygsdefinitioner översatta. Men betygsskalan bör givetvis stå med, ja. Fixar det på stört.

Tack

12
Skriv svar