Guide: lär dig hjältarna i Heroes of the Storm

Robot
Guide: lär dig hjältarna i Heroes of the Storm

Med så många hjältar att välja mellan gör du bäst i att bemästra ett fåtal.

#heroes-of-the-storm


Medlem
Guide: lär dig hjältarna i Heroes of the Storm

Tycker det är riktigt enkelt o lära sig heroes när man spelar, känns mycket mer användarvänligt än de andra MOBA spelen :)!

Medlem

Azmodan, Malfurion och Tyraande får mina röster på roliga heroes Men överlag så är faktiskt de flesta hjältar roliga och anpassade för alla egentligen ( Har inte testat vikings dock, men antar att de är lite "svårare" att använda)

Medlem

Faktiskt spelat litet tidigare i veckan, jag tycker spelet har 1 grej som är både bra och dåligt; att man inte har items. Dels är det dåligt för att det är kul att välja, men samtidigt kan man välja rätt friskt med förmågor... dels så är det jättebra för någon som inte är en veteran på moba/HotS eftersom det är litet mindre svårt att göra bort sig helt med itemköp för att sedan bli ur-flamead sin lust att spela.

FM-guru
F.d. Sisyr

Nämen titta, fick för mig att kolla mailen när jag såg den här nyheten, och nog fan fick jag en invite till betan i förrgår. Fint.

Geeks Gaming

Enda tutorialen som dom behöver är "Insert your creditcard number here"

Medlem

Items är ju en illusion av valfrihet, tar du inte exakt samma items i samma ordning som alla andra får man skit.

Perfekt att spelet saknar det!!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Nämen titta, fick för mig att kolla mailen när jag såg den här nyheten, och nog fan fick jag en invite till betan i förrgår. Fint.

Verkar vara otroligt många som fått det i förrgår. Tre kompisar till mig också.

Medlem

Har fått flera nycklar men inte orkat installera det än... Kan helt enkelt inte se hur det någonsin skulle kunna komma i närheten av DotA....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Spiff:

Items är ju en illusion av valfrihet, tar du inte exakt samma items i samma ordning som alla andra får man skit.

Perfekt att spelet saknar det!!

Det stämmer inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Har fått flera nycklar men inte orkat installera det än... Kan helt enkelt inte se hur det någonsin skulle kunna komma i närheten av DotA....

Om du har ett par nycklar som inte är använda, så har jag vänner som jagar det här spelet som attan!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Sisyr:

Nämen titta, fick för mig att kolla mailen när jag såg den här nyheten, och nog fan fick jag en invite till betan i förrgår. Fint.

Spelat en del nu och får lov att säga att det är vansinnigt skönt att slippa items. Ett jävla gissel att pilla med dem som noob.

1
Skriv svar