Äntligen spelhelg!

Medlem

Har nötat Mass Effect trilogin i 2 veckor nu.
Inte spelat sen ME3 kom ut, så mycket nytt material från DLC som är toppen!
Är strax klar men genomkörningen och måste säga att Citadel DLC var bland det bästa tillköp jag någonsin gjort!
Har spenderat timmar på att bara läsa codex, wiki och skanna planeter.
Ett måste för rymdnördar som mig själv.
10/10

Medlem

Nöta vidare på Dragon Age, BF4 med polarna

Skribent

För i helvete Benny, jag är inte en dålig människa!

Edit: Det var inget.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Har nyligt upptäckt Doomsday Engine så blir att nöta Heretic

Medlem

Kommer nog rotera mellan Guild Wars 2, NHL15 på ps4 och möjligtvis lite Fable Anniversary

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av svartlock:

Det blir nog några timmar Heroes of the Storm.
Men mest D3.
Efter att förlorat min HC-Monk på fyllan för ett tag sedan drog jag upp en Barbarian till 70 idag.
Så det blir att nöta lite i helgen skulle jag tro.
Samt att hålla alkohol-intaget på lägre nivå än sist

Fan det är exakt vad jag ska göra också. Öl och D3.. Håller på med en Witch Doctor på HC, men han får nog vila när det vankas öl. Ska spela upp en vanlig Demon Hunter idag

Ta det försiktigt bara, även om öl är gott så kan för mycket av det goda göra mer skada än nytta

Medlem

Det blir allt Dota 2 större delen av helgen


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Det lär blir en kort spelhelg för ni som ska köra The Order 1886.

Lär blir fortsättning på indie spelet Hand of Fate, som jag kan rekommendera starkt, för min del. Givetvis en hel del Heroes of The Storm också samt en del Evolve kanske.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FireFart:

Folk som vill spela The order i helgen måste ju vara självplågare.
Här blir det Destiny och några mysiga indiespel, man vill ju ha en kul spelhelg.

Vissa skulle säga samma sak om Destiny


signatur
Medlem

Roll20 och Dungeons & Dragons


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

agarest generation of wars 2


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Soolar:

The Do-NOT Order

Beware of the secret donut order!

...mmm donuts =P'

Medlem

här blir det alien: isolation. började i fredags kväll, bra ångestsimulator. sitter ju nästan bara å gråter i skåp hela tiden

Medlem
Skrivet av svartlock:
Skrivet av robbis:
Skrivet av svartlock:

Det blir nog några timmar Heroes of the Storm.
Men mest D3.
Efter att förlorat min HC-Monk på fyllan för ett tag sedan drog jag upp en Barbarian till 70 idag.
Så det blir att nöta lite i helgen skulle jag tro.
Samt att hålla alkohol-intaget på lägre nivå än sist

Fan det är exakt vad jag ska göra också. Öl och D3.. Håller på med en Witch Doctor på HC, men han får nog vila när det vankas öl. Ska spela upp en vanlig Demon Hunter idag

Ta det försiktigt bara, även om öl är gott så kan för mycket av det goda göra mer skada än nytta

Jo det är inte rätt läge att köra HC på

Medlem

Ska försöka bli sams med DA: Inquisition.

Medlem
Skrivet av korp:

här blir det alien: isolation. började i fredags kväll, bra ångestsimulator. sitter ju nästan bara å gråter i skåp hela tiden

Lite som att vara på jobbet en måndag...


signatur

#PCMR

Medlem

Jag började med Heroes of the Storm, märkte att det inte var något en fredagkväll.
Körde lite D3 vilket var OK men samtidigt var jag på jakt efter något annat.
Då slog det mig, istället för att köra D3 med pilsner-rock 'n roll i bakgrunden, varför inte köra ett renodlat rock 'n roll-spel istället!?
Så nu sitter jag och kör Brütal Legend med lite pilsner i glaset helt enkelt!

Redaktör
Skrivet av svartlock:

Jag började med Heroes of the Storm, märkte att det inte var något en fredagkväll.
Körde lite D3 vilket var OK men samtidigt var jag på jakt efter något annat.
Då slog det mig, istället för att köra D3 med pilsner-rock &#039;n roll i bakgrunden, varför inte köra ett renodlat rock &#039;n roll-spel istället!?
Så nu sitter jag och kör Brütal Legend med lite pilsner i glaset helt enkelt!

Trodde du skulle säga #Euro Truck Sim 2.


signatur
Medlem

Trine 2, Euro Truck Simulator 2 Multiplayer och Battlefield 4.

KoP
Medlem

Samma som vanligt. DA3. Är det enda spelet man har tid med just nu.

Medlem

Dragon Age Inquisition, Binding of Isaac rebirth och Dying Light. Så ska sitta och mysa tillsammans med min PS4

Medlem

Har precis upptäckt World of Tanks...skall bara låsa upp nästa del...bara en match till... Livsfarligt. Men både jag och min 8-åriga son har fastnat i det...synd att man måste betala för att spela tillsammans bara.

Medlem

Arma 3 blir det ju så klart!

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Har precis upptäckt World of Tanks...skall bara låsa upp nästa del...bara en match till... Livsfarligt. Men både jag och min 8-åriga son har fastnat i det...synd att man måste betala för att spela tillsammans bara.

Eh va?! Vadå betala för att spela tillsammans?
Vi kör WOT i plutoner och det kostar ingenting?

Medlem

Tänkte försöka lära mig spela protoss i sc2. xD

Medlem

Tänkte ge mig på Dragon Age 2. Har haft spelet sen release, men bättre sent än aldrig hehe.

Medlem
Skrivet av Drummerhk-47:

Tänkte ge mig på Dragon Age 2. Har haft spelet sen release, men bättre sent än aldrig hehe.

Det är inte så dåligt som folk säger, hittills gillade jag det mer än det lilla jag har spelat av DA: Inquisition .

Medlem

trevlig artikel
hoppas på att det blir varje vecka med spelhelger
kul att läsa vad folk spelar

själv ska jag vila och får inte anstränga mig pga ljumskbråckoperation (vet inte om det gäller spel men vågar inte chansa men hoppas alla andra får en trevlig spelhelg

Medlem

Skall fånga andra spelare, gutta dom och äta upp dom i breaking point.

Medlem

Dying Light


signatur

If you can't convince them, confuse them!

123
Skriv svar