Äntligen spelhelg!

Medlem

Det blir en helsöndag med GTA Online för min del, på Ps4

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Darkmage1971:

Har precis upptäckt World of Tanks...skall bara låsa upp nästa del...bara en match till... Livsfarligt. Men både jag och min 8-åriga son har fastnat i det...synd att man måste betala för att spela tillsammans bara.

Eh va?! Vadå betala för att spela tillsammans?
Vi kör WOT i plutoner och det kostar ingenting?

Jaså...för jag tyckte det stod att man måste köra premium för att skapa plutoner...och premium kostar väl guld?

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Darkmage1971:

Har precis upptäckt World of Tanks...skall bara låsa upp nästa del...bara en match till... Livsfarligt. Men både jag och min 8-åriga son har fastnat i det...synd att man måste betala för att spela tillsammans bara.

Eh va?! Vadå betala för att spela tillsammans?
Vi kör WOT i plutoner och det kostar ingenting?

Jaså...för jag tyckte det stod att man måste köra premium för att skapa plutoner...och premium kostar väl guld?

Premium kostar men du kan skapa plutoner utan Premium. De hade tidigare det så att man var tvungen att ha Premium för att köra tre spelare i en pluton men folk blev skitsura så de tog bort det igen.

Medlem
Skrivet av FireFart:

Folk som vill spela The order i helgen måste ju vara självplågare.

Icke så. Det var en en riktigt skön spelupplevelse på drygt 12 timmar totalt. Jag spelade på hard-nivå, stressade inte utan läste all lore, lyssnade på alla inspelningar man hittar här och där, stannade ofta till och njöt av atmosfären som var helt magnifik. Striderna var Gears of War-stuk dvs klart godkänt.

Bra spel. Tro inte på alla trista kritiker utan prova själv

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Darkmage1971:

Har precis upptäckt World of Tanks...skall bara låsa upp nästa del...bara en match till... Livsfarligt. Men både jag och min 8-åriga son har fastnat i det...synd att man måste betala för att spela tillsammans bara.

Eh va?! Vadå betala för att spela tillsammans?
Vi kör WOT i plutoner och det kostar ingenting?

Jaså...för jag tyckte det stod att man måste köra premium för att skapa plutoner...och premium kostar väl guld?

Premium kostar men du kan skapa plutoner utan Premium. De hade tidigare det så att man var tvungen att ha Premium för att köra tre spelare i en pluton men folk blev skitsura så de tog bort det igen.

Ah...perfekt...ska testa det med grabben. Hoppas inte jag dör mer än honom bara...lär få äta upp det isf.

Inaktiv

Denna helg blev det inte så mycket. Drog igång "The Banner Saga" i fredas, däremot blev det en öl med "Liisa pissa Plopponen".

123
Skriv svar