Medlem
PSN konto

Köpte mig en PS3 igår och gick direkt in för att skapa mig ett PSN konto, jag kom en bit in i registreringen då jag var tvungen av avbryta. Nu när jag gång på gång försöker registrera igen så vägrar den acceptera mitt konto-namn... har det konto namn jag ville ha (som var godkänt under den första avbrutna registreringen) på något sätt låst? även fast jag inte fullbordade registreringen?

Riktigt irriterande...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

prova olika sifrror efter namnet så boorde det funka


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Vill inte ha massa siffror och tjaffs efter mitt namn...
Jag VET ju att namnet inte används då de godkändes när jag skrev in det i registreringen jag fick lov att avbryta :(...

Jag hoppas att det är en sorts tid-delay som ligger som skydd för att ingen ska norpa ens namn under själva registreringsproceduren. Det har gått över 24 timmar nu, men går ändå inte använda igen. Väntar till imorrn.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

prova ett annat namn då, för det registrerades väl när du skulle skapa ett konto.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Kanske inte har varit tydlig nog, men vill helst inte använda ett annat namn, då jag VET att mitt namn är ledigt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Exakt samma sak hände mig, jag fick lov att kapitulera när jag inte orkade tjaffsa med det längre, jag skickade t.om. e-post till Sony angående detta men fick aldrig något svar


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

Exakt samma sak hände mig, jag fick lov att kapitulera när jag inte orkade tjaffsa med det längre, jag skickade t.om. e-post till Sony angående detta men fick aldrig något svar

Löste det igår natt! det var som jag hoppades, nån sorts tids-delay för att ingen ska sno ditt namn under pågående registrering. Nu 3:e dagen efter första försöket så gick namnet äntligen igenom igen.

Så har du väntat mer än 3 dagar försök igen Impact!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar