Telefon och plånbok borta = Sur och ledsen MacNille

Medlem
Telefon och plånbok borta = Sur och ledsen MacNille

Japp ni läste rätt. Jag har förlorat både min telefon och min plånbok. Förlorade under fredagsnatt efter ha varit ute och druckit med kompisar. är väldigt arg och ledsen över det. Mitt bankkort är spärrat, så inga satans tjuvar kan komma åt mina pengar, men jag hade så himla mycket i mitt plånbok! Allting ifrån nationskort till gymkort är borta (samt mitt körkort). Får hoppas att jag eller någon vänlig själ hittar de igen.

To next time.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Telefon och plånbok borta = Sur och ledsen MacNille

Surt som fan.
Själv har jag alla mina kort löst i fickan, det har funkat bra, då slipper jag tappa en plånka.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Brukade under min blöta studenttid lämna allt viktigt hemma när man gick på puben, det är säkrast så....

Medlem

Taskig sits, som du säger är den jobbigaste biten att skaffa nya kort.

Jag hade en grymt osexig men funktionell kedja som min plånbok satt fast i under mina barhopparår. Rekommenderas varmt. Det var fler än en gång jag märkte att pluskan hängde längs benet, och den hade garanterat varit borta om det inte vore för kedjan.

Hoppas det ordnar sig för dig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jobbigt. Blev själv lurad denna vecka på en annons... så tja.. livet är lite surt ibland. Då får man bita ihop och göra det bästa av det.

Hoppas det löser sig för dig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag tömmer alltid plånboken på det jag inte behöver och är närmast neurotisk av oro att tappa bort den. går jag ut på puben brukar jag ha den under tröjan på en kedja runt halsen.

Vad händer nu? Måste du gå runt med dubbla id närmaste 5 åren?

1
Skriv svar