Hemska monster mördar dig i Bloodborne

Robot
Medlem
Hemska monster mördar dig i Bloodborne

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Medlem
Skrivet av Mox+:

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Och dessutom så brukar ju alltid demos och visningar vara på lättaste möjliga svårighetsgraden...

Medlem

Ser bra ut, hoppas att det kommer till PC så småningom.
Däremot något jag stör mig på är att när man skadar motståndare och när man själv blir skadad kommer det mycket blod men man ser aldrig att kläder går sönder eller sår på motståndarna. Kanske en liten detalj men ändå störigt.

Har för mig att Batman-spelen visar både skada på kläder och karaktärer? Eller i alla fall på Batman, och att det såg bra ut.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Mox+:

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Och dessutom så brukar ju alltid demos och visningar vara på lättaste möjliga svårighetsgraden...

Finns inga svårighetsgrader i Bloodborne såvitt jag vet.

Medlem

Får man nya vapen/utrustning i detta spel?

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

Får man nya vapen/utrustning i detta spel?

Man är inte låst till startutrustningen om det är vad du menar. Det lär fungera ungefär som Souls i det avseendet med vissa större ändringar om jag minns Vaatis genomgång av nyheterna.

Medlem
Skrivet av Mox+:

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Varför är det oftast så vid visningar och förhandstittar? Är det ett medvetet val att låta en ovan spelare visa upp spelet, eller finns det någon tanke bakom det?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Mox+:

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Varför är det oftast så vid visningar och förhandstittar? Är det ett medvetet val att låta en ovan spelare visa upp spelet, eller finns det någon tanke bakom det?

Kring Souls är det vanligt, antagligen på grund av att de vill framhäva svårighetsgraden(dvs få spelet att se svårare ut än det är).

Medlem

Smärtsamt att kolla på den som spelade... Kan dem inte ta någon som vet hur man spelar när de gör såna här demos.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Har för mig att Batman-spelen visar både skada på kläder och karaktärer? Eller i alla fall på Batman, och att det såg bra ut.

Hans kläder gick sönder allt eftersom du spelade storyn. Inte under strid.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Mox+:

Fy i helvete vad dålig personen som spelade var.

Varför är det oftast så vid visningar och förhandstittar? Är det ett medvetet val att låta en ovan spelare visa upp spelet, eller finns det någon tanke bakom det?

Det är kanske som i recensioner av mobiltelefoner. Det är ALLTID någon som pillar helt frenetiskt och ostrukturerat hipp som happ på luren, jättefort. Sedan klagas det på att telefonen inte riktigt "hänger med" deras damp-testande.

Inaktiv

"Som om vi inte förnedrats nog i Dark Souls..." skrev FZ på Facebook.

Enda gången jag nog har känd mig förnedrad i ett spel var när jag spelade Punch Out till Wii (andra varvet). Efter 100 förluster får man en hjälm så att man tål mer stryk. Det tyckte jag var ett hån faktiskt

Annars har jag inget emot att dö mycket/svåra spel.

Inaktiv

Verkar mustigt. Mycket blodstänk/effekter på utrustningen.
sneglar på "Dragon Age" serien.

Medlem

Så jävla grymt det kommer bli, får nog bli ett förköp så det finns när man kommer hem den dagen.


signatur

jag är fanatisk motståndare till förhandsbokning, men nu är det nära jag gör ett undantag.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Ser bra ut, hoppas att det kommer till PC så småningom.
Däremot något jag stör mig på är att när man skadar motståndare och när man själv blir skadad kommer det mycket blod men man ser aldrig att kläder går sönder eller sår på motståndarna. Kanske en liten detalj men ändå störigt.

Har för mig att Batman-spelen visar både skada på kläder och karaktärer? Eller i alla fall på Batman, och att det såg bra ut.

Kommer dock troligtvis aldrig att komma till PC eftersom det är en Ps4 exklusiv titel, inte så konstigt om xbox one exklusiva titlar kommer till PC eftersom Microsoft, men när det är sony så tvekar jag väldigt mycket.

Medlem
Medlem

Ser ju coolare ut än dark souls, får skicka iväg polaren med tjejen en vecka så man kan låna hans ps4

Medlem

Ska man bara få för sig att spela Dark Souls 1/2 med bara

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Ser bra ut, hoppas att det kommer till PC så småningom.
Däremot något jag stör mig på är att när man skadar motståndare och när man själv blir skadad kommer det mycket blod men man ser aldrig att kläder går sönder eller sår på motståndarna. Kanske en liten detalj men ändå störigt.

Har för mig att Batman-spelen visar både skada på kläder och karaktärer? Eller i alla fall på Batman, och att det såg bra ut.

Blaklader vet du

Medlem

Oh yes, nu börjar pulsen stiga.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Ska man bara få för sig att spela Dark Souls 1/2 med bara

Har du ett PS4 så vänta på den upphottade versionen av DS2 som kommer inom kort.


signatur
1
Skriv svar