25 bästa Minecraft-moddarna

Robot
25 bästa Minecraft-moddarna

Tröttnat på Minecraft? Då är såklart moddar lösningen.


Medlem
25 bästa Minecraft-moddarna

Enstaka moddar finns det massor av. Jag brukar ladda hem modpacks istället.
Några av favoriterna är
Sky Factory 2
FTB Infinity
Crashlanding

Medlem

Tyvärr inga nya pärlor för mig på den där listan, men det är definitivt en bra sammanfattning över de bästa, eller i alla fall mest populära moddarna. Thaumcraft är en personlig favorit.

jnx
Medlem
Skrivet av Dralle:

Enstaka moddar finns det massor av. Jag brukar ladda hem modpacks istället.
Några av favoriterna är
Sky Factory 2
FTB Infinity
Crashlanding

Det är riktigt bra Modpacks, Har en pågående skyfactory serie på min youtubekanal, Gillar packet.

Medlem

Sonic Ether's Unbelievable Shaders v10.1

Bästa grafikmodden enligt mig. Spelet blir helt galet snyggt. Ställ er i solen på ett högt berg och titta ner för att se en perfekt skuggavbild på marken nedanför. Vatten och allt blir helt fantastiskt. Givetvis kan man lägga in en mod med HD texturer.

http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/mine...

Nej, nu ska jag hoppa in i Minecraft igen! ; )

Jag minns att jag körde en väldans massa Tekkit förr. Det var ruskigt roligt att sitta och bygga maskiner och sånt med polarna.

dmn
Medlem

Jag som trodde detta skulle vara en artikel som FZ producerat, men jag glömde visst att FZ numera mest är en länksamlande blogg.

Medlem

Speaking of mods.. Jag har en egen liten privat server. Om någon är sugen att testa lite mods så är det bara hojta till.
Jag kör Feed The Beast och Direwolf20's mod pack.

Servern är vitlistad så PM:a mig ditt IGN så återkommer jag med mer fakta och IP osv.

Medlem
Skrivet av Dralle:

Enstaka moddar finns det massor av. Jag brukar ladda hem modpacks istället.
Några av favoriterna är
Sky Factory 2
FTB Infinity
Crashlanding

de du nämnt här är inga mods utan är modpacks, jäkligt bra packs dock ^^ Sky Factory 2 lämpas extremt bra till single player

Medlem

Tveksam lista då de inte ens har med den enda måste-modden (enligt mig); Sonic Ether's Unbelievable Shaders. Då blir grafiken helt plötsligt vacker och spelbar


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av uchibushi:
Skrivet av Dralle:

Enstaka moddar finns det massor av. Jag brukar ladda hem modpacks istället.
Några av favoriterna är
Sky Factory 2
FTB Infinity
Crashlanding

de du nämnt här är inga mods utan är modpacks, jäkligt bra packs dock ^^ Sky Factory 2 lämpas extremt bra till single player

Hmm.. där blev det nog en tankevurpa? Jag tror han menar modpack då han skriver "Jag brukar ladda hem mopacks istället" och sedan går vidare med att lista några pack

Eller är det jag som är ute och cyklar nu?
Tjoflöjt!

1
Skriv svar