Hej! Jag ska kanske köpa ett PS3. Men vilket spel är bäst?

Inaktiv
Hej! Jag ska kanske köpa ett PS3. Men vilket spel är bäst?

Hej! Jag ska kanske köpa ett PS3. Men vilket spel är bäst att köpa till?:)

Medlem

Gå in på alla tusen av de trådar som redan finns om rekommenderade spelköp till PS3. Köp allt som är exklusivt är ett första tips.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Little big planet är nog standard som första spel tycker jag, kan fås under 200kr villket är mycket prisvärt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jag kan rekommendera ett spel som kommer nu i veckan, det är.. wait for it... wait for it, DARKSIDERS!!

Alla säger att det finns lite spel på ps3 jämnfört med xbox, true kanske.. men jag måste säga att ps3 har bäst och snyggast spel


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Dragon age origins, så har du 70+ timmar spelglädje.

Inaktiv

Vilka FPS spel är bäst till PS3 då??

Medlem

Men det är omöjligt att säga vilket spel som är bäst! Alla har olika smak, så mitt favoritspel kanske inte är överhuvudtaget bra enligt dig!

Sen borde du göra som Redmac sa och kolla igenom alla andra speltips-trådar! Det är så onödigt med en till...

Medlem
Skrivet av dv6067ea:

Vilka FPS spel är bäst till PS3 då??

De bästa FPS är enligt mig Killzone 2. Resistance 1&2 är också bra. Annars är de klent av exklusiva FPS på PS3. Annars har du ju Uncharted, Motorstorm, Metal Gear Solid, Little Big Planet, inFamous, Gran Turismo, Ratchet & Clank, Demon?s Souls och massor av andra underbara exklusiva titlar till PS3

Får jag fråga varför du vill köpa PS3 när du inte har koll på spelen? De måste ju finnas något spel som lockar dig att köpa PS3, köp de isf.

En konsol ska man först och främst välja efter spelutbudet. Så för min del passar PS3 utmärkt då de finns många bra spel för mig. Dock kanske dom spelen inte är nåt för dig.

Inaktiv

Jag har lite koll på spelen jag har funderat på att köpa Killzone 2 , Uncharted men visste inte om dem var bra det var därför jag frågade er. Jag köper även PS3 för Blue-Ray och gratis Playstation Network.

Inaktiv

Jag skulle satsa på Borderlands där du både har single player, co-op och online.

Borderlands hemsida:
http://www.borderlandsthegame.com/age_gate.html

Webhallen:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=97364


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Grand Theft Auto IV var det första som jag köpte iallafall.


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv
Skrivet av linkan18:

Grand Theft Auto IV var det första som jag köpte iallafall.

Samma här.


signatur

© Copyright by T@wo

Inaktiv

Har nu beställt ett PS3 från pc city.se och kommer att köpa Killzone 2 till.
Tack för alla svar.
Är pc city en bra butik de sa att de skulle skicka den samma dag som jag beställde men de har inte skickat den en??

Inaktiv

Dom har ju fått stänga ner en massa butiker för att det har gått dåligt för dom och koncentrerar sig mera på sin onlinebutik nu men enligt mig är dom pålitliga återförsäljare.

Källa 1:
http://computersweden.idg.se/2.2683/1.219882/pc-city-stanger-...

Källa 2:
http://www.sweclockers.com/nyhet/9135-pc_city_stangs_ned


signatur

© Copyright by T@wo

Inaktiv

Oblivion. Det kommer ta månader innan du känner dig klar för det.

Inaktiv

Du måste ha:

Uncharted Drakes Fortune
Uncharted 2 Among Thieves

Inaktiv

Metal Gear Solid 4, fast det är en fördel om du har lirat de tidigare spelen.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Ett par som återkommer i min skalle:
Uncharted Drakes Fortune, Uncharted 2 Among Thieves, Resident Evil 5(varför glöms de bort?), Batman arkham asylum, Metal Gear Solid 4, Assasins Creed 2, Infamous, Little Big Planet, Tekken 6, Street Fighter IV, Grand Theft Auto IV, DarkSiders, Bayonetta, God of War 1-2 Collection(spelen körs i HD), FiFA 10, Modern Warfare 2,

Snart: Heavy Rain, God of War III, Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII, The Last Guardian, Batman: Arkham Asylum 2


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Inaktiv

Hej! Tack för svaren!
Jag undrar bara vilka de bästa offline CO-OP spelen är?

Medlem

LittleBigPlanet är ett riktigt sköjj coop-spel! Sen så finns det ju spel som är uppbyggda kring Coop, som Army of Two...

Medlem

Metal Gear Solid 4 är min hittills bästa spelupplevelse på Playstation 3. Lycka till!

Inaktiv

Bästa CO-OP offline enligt mig är fortfarande Borderlands.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Viktiga spel enligt mig att ha är:

MGS4
Uncharted 1 och 2
Dead Space
GTA 4

Samt om du har lite extra pengar så är Resistance 1 och 2 inte fyskam

Medlem

Bästa multiplayer offline spel är nog modern warfare 2. Men sen så finns ju alltid resistance 2 med härligt offline läge. Du kan även spela två online på samma konsol!

Medlem

Jag säger bara saints row 2:)


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Little big Planet, sitter man fyra stycken finns det inte mycket som kan klå det i ren spelglädje, och att grafiken är makalös är bonus

Modern Warfare 2 är också väldigt väldigt bra, spenderat många timmar i det nu både offline i coop (specops) offline alla krigar mot alla och online......


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hej jag ska snart skapa en ny tråd som handlar om precis samma sak som alla andra på första forumsidan.

Kan inte folk bara ägna 10 sekunder åt att titta igenom åtminstone de 10 första rubrikerna? Ingen vet iaf vad just DU gillar för spel och det finns inget spel som är bäst.

Medlem

Januari = MAG
Februari = Alien VS Predator
Mars = Bad company / Lost planet 2
April = Red dead redemption

Redan släppta spel:
Uncharted 1&2
Killzone 2
MGS4

Så, nu har du hela våren räddad.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Online så är Fotboll riktigt kul speciellt då man är ett gäng kompisar som har samma spel (PES 2009 är prisvärt och finns på RUSTA för 199kr) men som alla andra skriver så är smaken som baken dvs delad...

Inaktiv

du sejer kanske. då tyker jag att du ska skafa xbox istället med coolare spel. de finns inte lika många coola spel till playstation 8)


signatur

"with great power comes great responsibility"
-master chief. snubben i halo

12
Skriv svar