Skapa din egen karaktär Bloodborne - din död blir mer personlig

Robot
Skapa din egen karaktär Bloodborne - din död blir mer personlig
Medlem
Skapa din egen karaktär Bloodborne - din död blir mer personlig

Fan va fula karaktärer! Är inte så stor skillnad mellan Hermione och Harry Potter.
Nästan lika fult som i Skyrim men där kan man i alla fall modda spelet tills det blir spelbart.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ska vara ärlig här, Fan vad fult.

Medlem
Medlem

Grafiken såg ju inte så fin ut. hoppas detta inte är slutresultatet. Vet att det ser exakt ut som dark Souls spelen gjorde. Men de måste kunna göra bättre ifrån sig.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, inte spelets mest imponerande sida, kanske.

Skrivet av DAoG:

Ladyboy

Ett epitet som passar snudd på alla manliga karaktärer i japanska spel.

Inaktiv

Det var ju...ingenting att hurra över.

Medlem

ser fan inte skillnad på brud och pojk

Medlem

Inget dynamiskt ljus, inte konstigt att de ser helt platta ut i ansiktet.
Sedan kommer din karaktär vara täkt i olika typer utav armour ändå.

Medlem

Precis som i DS-liren så ser karaktärerna hemska ut.. försökte länge att få till en cool dude i DS2 men gav upp och gjorde en pajas som alla andra tillslut.

Medlem

Hypen är total för mig. Vakna upp den 25e,snabbt kolla lite recensioner, åka och köpa Nightmare Edition. Som man längtar! Att character creation ser B ut gör mig ingenting.

Medlem

Ser ändå mycket, mycket bättre ut än DS spelen. Men detta är ju som tur är en väldigt obetydlig del av spelet för de allra flesta.

SoL
Medlem

Håller med föregånde, de ser inte så next gen ut men de e inte det som gör from softs spel så bra så för mig gör det ingenting att de ser ut som de gör,. Fan ja har aldrig varit så taggad på ett spel de e fan på gränsen till osunt

Medlem

Själv trycker man förbi character creation.

Det är det här man längtar till


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Med lite tid och ork kan man göra bra karaktärer i ds spelen gissar på att du kan göra detsamma här. Sedan tycker jag inte man lägger så mycket tyngd på hur ansiktet gentemot sin outfit ser ut under spelets gång. Men vissa prioriterar annat .


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av Seraium:

Själv trycker man förbi character creation.

Det är det här man längtar till

http://static1.gamespot.com/uploads/original/123/1239113/2622...

Den där sidodashen gör mig så varm inombords!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ne, inte var det snyggt att skapa karaktärer inte, men det är ju inget som påverkar helheten. Älskat alla souls-spel hittils och lär inte bli besviken på Bloodbourne.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar