Det tog tre år att klara tidernas svåraste Super Mario-bana

Robot
Det tog tre år att klara tidernas svåraste Super Mario-bana

Se vår älskade rörmokare utsättas för åtta minuter ren plattformsterror.


Medlem
Det tog tre år att klara tidernas svåraste Super Mario-bana

Och jag som tyckte första banan på Super Mario Bros var svår!

Medlem

Även om det visar sig att detta är en TAS så är det det sjukaste jag sett sen konfirmationen.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Herr rygg

Det vore lättare att uppfinna botemedel mot cancer än att klara samarbete bedrift.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Jag som tyckte jag va grym när jag klarade Super Mario Frustration
https://www.youtube.com/watch?v=in6RZzdGki8

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BudoWhoopass:

Även om det visar sig att detta är en TAS så är det det sjukaste jag sett sen konfirmationen.

Jo, precis, någon måste ju ändå trycka på alla knapparna. I rätt ordning. Hela tiden.


signatur
Medlem

Fantastiskt skickligt spelat. Jag är mållös!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Med lite träning kan man göra det mesta ... kanske.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja herrejävlar. Kan förstå att det tog sin tid att ta sig igenom det där. Egentligen gillar jag inte de här hemmabyggena som är på gränsen till det omöjliga. Kaizo Mario World är alldeles tillräckligt svårt men ändå spelbart för en duktig spelare.

Vet inte om man ska imponeras av beslutsamheten hos killen som tog sig igenom det eller skrämmas av besattheten. Däremot blir jag imponerad av den som snickrat ihop banorna som är precis på gränsen till totalt omöjliga men ändå inte. Minsta lilla fel i designen så är det omöjligt på riktigt.

Medlem

"Och då va det ändå han som skapat den som försökte."

Hittar ingen korrekturknapp så jag får väl påpeka det saknade r-et här istället

Medlem

Det där var sinnessjukt.

Medlem

Jag får ångest...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

FM-guru
F.d. Sisyr

Satt med öppen mun större delen av videon. Och jag som tyckte give up robot-spelen var dryga!

Inaktiv

Känns som ett tas run, tool-assisted speedrun, men som ni sagt, kanske inte är det!


signatur

Macintosh, grunden till PC gaming!

Medlem

Jag kan bara hitta ett ord som sammanfattar det här klippet: Tålamod.

Medlem

Det där kan ju inte ens vara kul

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ankapaplanka:

Känns som ett tas run, tool-assisted speedrun, men som ni sagt, kanske inte är det!

Han ska ha använt verktyg för att kunna ge input i varje frame men i övrigt kräver det där skillz, och massor av det


signatur
Medlem

Fick fan ångest av det där

Medlem

Blir åksjuk bara av att titta på det.

Medlem

haha, 2:06 is insane

Medlem

Tror mitt magsår kom tillbaka lite när jag tittade på det där videoklippet..

Medlem

Banan med dom flygande skeppen i SMB 3 värld 8 tyckte jag var svår med utslitna NES-kontroller. Detta är dock inget jag ens skulle försöka mig på


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Brukar vara skeptiskt mot saker som inte sker live då det kan vara diverse save states osv som spela in på såna här "runs". Men detta är galet galet oavsett. Mest för att bandesignen är så sjukt bra gjord. Det där skalet som kommer precis i exakt tid efter att ha följt han i över en minut! Presterar någon detta live på beställning framför publik utan minsta hjälpmedel mer än en SNES kontroller skulle jag säga att det är århundradets videospelsprestation!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Jag som tyckte jag var duktig som klarade Zelda II och Castlevania

Medlem

Och jag som tyckte Kaizo Mario var hyfsat sjukt

Medlem
Medlem

Fan. Efter det här kommer allt jag åstadkommer kännas lamt.

Medlem

Alltså hur är det ens tänkt att man ska lyckas lista ut hur man ska göra allt det där ??

Inaktiv

Beslutsamhet fick precis ett helt nytt ansikte...

Medlem

Jag tycker Destiny är för svårt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar