Ni har dödat 5,65 miljarder urukar i Shadow of Mordor!

Robot
Ni har dödat 5,65 miljarder urukar i Shadow of Mordor!

Det är bara ett räknexempel.


Medlem
Ni har dödat 5,65 miljarder urukar i Shadow of Mordor!

inte mer?

Medlem

Omöjligt. Sauron hade den största Orc armen någonsin å de var väl typ bara 100k st?:p

Medlem

Jag kan stolt säga jag bidragit ordentligt till denna massaker!


signatur

I drank what?

phi
Medlem

Själv har jag väl dödat ett femtiotal innan jag blev less på spelet.

Medlem

Det ska vara 74,6 MILJONER timmar, inte miljarder. Annars hade folk varit väldigt ineffektiva med sin tid

Medlem

25 timmar spelat, många döda uruks blev det. Riktigt bra lir!

Medlem

"urukar"? Finns det nån LOTR grammatik polis här?

Medlem

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Sån här information är riktigt ointressant och intetsägande

Medlem
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Titeln var inte missvisande, varför läsa något du inte tycker är intressant?


signatur

I drank what?

Medlem

Haha, världens bästa underrubrik (om "det är bara ett räkneexempel" syftar till vad jag tror att det syftar till;))


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Är underrubriken ett narr av SD-kvinnan? Haha, nu blir det politiskt.

Medlem
Skrivet av phi:

Själv har jag väl dödat ett femtiotal innan jag blev less på spelet.

Samma här, var verkligen inget spel som fastnade

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Sån här information är riktigt ointressant och intetsägande

Tvärtom faktiskt. Shadow of Mordor ansågs av många som ett mediokert spel som de knappt testat. Såna här rapporter visar vad de går miste om.

phi
Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av phi:

Själv har jag väl dödat ett femtiotal innan jag blev less på spelet.

Samma här, var verkligen inget spel som fastnade

Då har jag ändå försökt tvinga mig själv att spela det vid några tillfällen men det håller mig inte intresserad i mer än 15 minuter.

Förra årets största besvikelse och sämsta spelköp enligt mig.

Medlem

Ett underbart spel, vars statistik inte förvånar mig


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Har klarat det men sedan fastnat i D3-träsket igen 0.o

Medlem

Väl värt min tid och engagemang. Roligt spel rakt igenom!

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Titeln var inte missvisande, varför läsa något du inte tycker är intressant?

För att läsa innehållet och försäkra mig om att det var trams som jag trodde, och för att sedan gå till kommentarerna och säga att jag tycker det är trams och hoppas att folk är med mig så kanske dom förhoppningsvis slutar skriva om sådans trams.

Du vet, agerande som reflekterar hur människor fungerar ganska grundläggande och som är väldigt naturligt.

Jag tog mig iallafall fridheten att plocka fram miniräknaren för att ta fram lite faktiskt intressant information.

Om man tänker att varje människa som köpt spelet snittat 1000 döda uruks, vilket känns någorlunda rimligt, så bör spelet ha sålts i 5.5 miljoner exemplar, vilket låter någorlunda rimligt om än lite i överkant. Om man snittar dom enheterna sålda på 55 dollarz så skall spelet ha dragit in ungefär 300 miljonerz dollar, och talar alltså gott för en dyr uppföljare och ökad stab för studion, intressant då att se vad dom gör framöver!

Varsågod, jag bjuder på intressanta siffror utan marknadsföring som motprestation, bara ifrån mitt goda hjärta!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Personligen tycker jag att det är rätt underhållande med meningslös statistik av det här slaget.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Titeln var inte missvisande, varför läsa något du inte tycker är intressant?

[B]För att läsa innehållet och försäkra mig om att det var trams som jag trodde[B], och för att sedan gå till kommentarerna och säga att jag tycker det är trams och hoppas att folk är med mig så kanske dom förhoppningsvis slutar skriva om sådans trams.

Du vet, agerande som reflekterar hur människor fungerar ganska grundläggande och som är väldigt naturligt.

Jag tog mig iallafall fridheten att plocka fram miniräknaren för att ta fram lite faktiskt intressant information.

Om man tänker att varje människa som köpt spelet snittat 1000 döda uruks, vilket känns någorlunda rimligt, så bör spelet ha sålts i 5.5 miljoner exemplar, vilket låter någorlunda rimligt om än lite i överkant. Om man snittar dom enheterna sålda på 55 dollarz så skall spelet ha dragit in ungefär 300 miljonerz dollar, och talar alltså gott för en dyr uppföljare och ökad stab för studion, intressant då att se vad dom gör framöver!

Varsågod, jag bjuder på intressanta siffror utan marknadsföring som motprestation, bara ifrån mitt goda hjärta!

Men... det låter som du försöker med en självuppfyllande frågeställning.. Du visste mycket väl att det var "trams" som du kallar det (jag kallar det "intressant"), så varför ens plåga dig själv? Du blir en lyckligare människa om du inte klickar på länkar du misstänker/vet är saker du inte tycker om...


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Preed:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Titeln var inte missvisande, varför läsa något du inte tycker är intressant?

[B]För att läsa innehållet och försäkra mig om att det var trams som jag trodde[B], och för att sedan gå till kommentarerna och säga att jag tycker det är trams och hoppas att folk är med mig så kanske dom förhoppningsvis slutar skriva om sådans trams.

Du vet, agerande som reflekterar hur människor fungerar ganska grundläggande och som är väldigt naturligt.

Jag tog mig iallafall fridheten att plocka fram miniräknaren för att ta fram lite faktiskt intressant information.

Om man tänker att varje människa som köpt spelet snittat 1000 döda uruks, vilket känns någorlunda rimligt, så bör spelet ha sålts i 5.5 miljoner exemplar, vilket låter någorlunda rimligt om än lite i överkant. Om man snittar dom enheterna sålda på 55 dollarz så skall spelet ha dragit in ungefär 300 miljonerz dollar, och talar alltså gott för en dyr uppföljare och ökad stab för studion, intressant då att se vad dom gör framöver!

Varsågod, jag bjuder på intressanta siffror utan marknadsföring som motprestation, bara ifrån mitt goda hjärta!

Men... det låter som du försöker med en självuppfyllande frågeställning.. Du visste mycket väl att det var "trams" som du kallar det (jag kallar det "intressant"), så varför ens plåga dig själv? Du blir en lyckligare människa om du inte klickar på länkar du misstänker/vet är saker du inte tycker om...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/64423646/zlda.jpg


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Preed:

Men varför rapportera om sånt här pressrelease trams?

Titeln var inte missvisande, varför läsa något du inte tycker är intressant?

För att läsa innehållet och försäkra mig om att det var trams som jag trodde, och för att sedan gå till kommentarerna och säga att jag tycker det är trams och hoppas att folk är med mig så kanske dom förhoppningsvis slutar skriva om sådans trams.

Du vet, agerande som reflekterar hur människor fungerar ganska grundläggande och som är väldigt naturligt.

Jag tog mig iallafall fridheten att plocka fram miniräknaren för att ta fram lite faktiskt intressant information.

Om man tänker att varje människa som köpt spelet snittat 1000 döda uruks, vilket känns någorlunda rimligt, så bör spelet ha sålts i 5.5 miljoner exemplar, vilket låter någorlunda rimligt om än lite i överkant. Om man snittar dom enheterna sålda på 55 dollarz så skall spelet ha dragit in ungefär 300 miljonerz dollar, och talar alltså gott för en dyr uppföljare och ökad stab för studion, intressant då att se vad dom gör framöver!

Varsågod, jag bjuder på intressanta siffror utan marknadsföring som motprestation, bara ifrån mitt goda hjärta!

Men du härleder din egen statistik från FZs nyhet. Så hur kan du kalla deras nyhet för trams när du uppenbarligen har stor nytta av den i din intressanta uträkning?

Medlem
Skrivet av Norrin:

"urukar"? Finns det nån LOTR grammatik polis här?

Menar du grammatikpolis?

Medlem
Skrivet av disinfect:
Skrivet av Norrin:

"urukar"? Finns det nån LOTR grammatik polis här?

Menar du grammatikpolis?

Jupp

1
Skriv svar