Vad skall bli mitt nästa lir?

Medlem
Vad skall bli mitt nästa lir?

Jag har en slant över och tänkte slå till på något nytt, eller bra åtminstone. Finns det några tips?

Jag är inne på Assassin's Creed 2 men fler alternativ måste finnas. Har inte speciellt många nya spel så det är dags med andra ord.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Har du inte mw 2 redan så är det mitt tips. Annars så kommer ju bfbc 2 ut i mars. Lite långt men du kanske inte har pengar då...

Medlem

Ah, det är ett riktigt bra tips.. tack ska genast titta in det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Infamous och Saints Row 2 är bra spel som håller länge.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Uncharted 2 har du säkert? Annars det eller R&C A Crack In Time. Båda är grymma.

Är själv inne lite på Assassins Creed 2, verkar kul men stod knappt ut en timma med första delen, så jag är lite osäker.

Medlem

Demon's souls är att rekomendera om du har bra tolamod :/


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Darksiders kommer nu om några dagar, sen har du ju Army of two, MAG och båda kommer i mitten och slutet av denna månaden.


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

Och Dantes inferno... Och God of War 3 och Mass effect 2 och bioshock 2.. blir ett dyrt kvartal detta


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Glöm inte att FFXIII dyker upp om 65 dagar. Det blir mumma det.

Annars skulle jag satsa på Assassins Creed 2. Ett helt underbart spel med mycket innehåll.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Och Dantes inferno... Och God of War 3 och Mass effect 2 och bioshock 2.. blir ett dyrt kvartal detta

håller helt och hållet med, men mass effect kommer inte ut på ps3 tyvärr

jag tycker att om du vill ha ett spel som du vill spela länge med så köper du Modern warfare 2. jag lovar dig, du kommer sitta i åratal för att försöka levla upp. jag är själv inte bäst på FPS, tycker inte om det så hemskt mycket heller men jag köpte spelet i början av december och spelar fortfarande väldigt väldigt ofta.

jag säger att du ska köpa ett multiplayer spel iaf, om du lägger ut 500-600 spänn på ett spel vill du väl att det ska räcka längre än typ 10 timmar ? ne för fan, köp Modern warfare 2, du ångrar dig inte.

Inaktiv

little big planet
assassins creed 1 och 2
mass effect 2
och givetvis...
BATTLEFIELD BAD COMPANY 2!

blir en dyr vår

Medlem

Oh ja... spelade bad company betat på ps3, sjukt kul var det... dock endast en bana. Men jag hade roligare med den banan än jag hade någonsin med Mordern Warfare 2.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Red dead Redemption kommer bli fett tror jag:)


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

MAG

First Person Shooter med 256 spelare per bana, körbara fordon så som SISU, helikopter, stridsvagn, helikopter...
betan var helt jäkla awesome


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

lirade cod4 (mw1)från release fram tills releasen av MW2, MW1 är sjukt bra men MW2 är så mkt bättre. och där har du 2 spel som håller länge.

ps. kolla in trailern till medal of honor som kommer till hösten ser vansinnigt bra ut

Medlem

Assasins creed II och Darksiders är ju två måsten.


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

1
Skriv svar