Är ett alfatest av The Division på ingång?

Robot
Medlem
Är ett alfatest av The Division på ingång?

gött, väntar på detta spel med spänning.

Medlem

Ser verkligen fram emot det här! Ser galet bra ut, hoppas bara det är lika kul att spela också.

Medlem

Vill verkligen att detta skall vara bra. Jag vet inte om jag tror det kommer bli det. Det känns som ett ambitiöst projekt som, utifall dom inte är riktigt duktiga, riskerar att bantas ner till en Dungeon Crawler.


signatur

subterranean homesick alien

NuZ
Testpilot

Spelet ser ut att vara riktigt bra. Dock med Ubisoft bakom sig kan det troligen bara bli......


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Min ohälsosamma hajp för detta spel hade släppt och jag hade slutat tänka på det dagligen...
...Tack FZ, nu är allt åt helvete igen!

Jag är skadat laddad på detta spel, trots att jag vet det är en dålig ide såhär långt i förväg.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Är väldigt kluven till det här spelet. Jag har fullt förtroende för Massive. Det är Ubisoft jag inte litar på. Jag hoppas att Massive inte blir tvingade att stressa fram en halvdan produkt.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Är väldigt kluven till det här spelet. Jag har fullt förtroende för Massive. Det är Ubisoft jag inte litar på. Jag hoppas att Massive inte blir tvingade att stressa fram en halvdan produkt.

Eftersom jag är helt förstörd av pepp så behöver du inte ta mitt svar så sriöst.

Men om något så tror jag de kan bli tvingad att släppa ett buggigt spel, men jag tror inte de kommer kompromissa på spelet i sig eller dess innehåll.
Sen antar jag att den uppmärksamhet och uppståndelse som The Division fått kanske ger Massive lite mer svängrum att ta sin tid med spelet.

Å andra sidan, watch dogs....räcker väl så.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Medlem
Skrivet av Jäg4rn:

Klockren

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Bojkott:

Är väldigt kluven till det här spelet. Jag har fullt förtroende för Massive. Det är Ubisoft jag inte litar på. Jag hoppas att Massive inte blir tvingade att stressa fram en halvdan produkt.

Eftersom jag är helt förstörd av pepp så behöver du inte ta mitt svar så sriöst.

Men om något så tror jag de kan bli tvingad att släppa ett buggigt spel, men jag tror inte de kommer kompromissa på spelet i sig eller dess innehåll.
Sen antar jag att den uppmärksamhet och uppståndelse som The Division fått kanske ger Massive lite mer svängrum att ta sin tid med spelet.

Å andra sidan, watch dogs....räcker väl så.

Man får helt enkelt vänta och se. Svårt att spå om hur det kommer bli. Men jag känner mig inte ett dugg påverkad av hypen just nu, och så tror jag det kommer förbli fram tills det är dags för release.

Medlem

troligen skiter ubisoft bort deta med unety var ju helt trasigt så dom ha myckert och bevisa

Medlem
Skrivet av shagul:

troligen skiter ubisoft bort deta med unety var ju helt trasigt så dom ha myckert och bevisa

Prosit.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

FM-guru
F.d. Sisyr

Som tidigare personer sagt är förtroendet för Ubisoft lågt efter att de fuckat upp flertalet stora releaser på senare tid. Fallet med den här titeln är ju dock annorlunda, då det är det enda projektet Massive lett utvecklingen på sedan World in Conflict som släpptes 2009. Rimligtvis har de således haft en rätt lång utvecklingsprocess här, där man fått arbeta ostört av deadlines.

Men jag kanske hoppas på för mycket...

EDIT: De har visst gjort ett Just Dance-spel också. Där ser man.

Medlem
Skrivet av Jäg4rn:

Rolig video. Synd bara att folk tror att de videos som finns ute på The Division är "gameplay". Det är 100% renderat och inte ifrån spelmotorn direkt.

Medlem

jag hoppas så innerligt att detta blir GOTY 2015!
Men, jag är så orolig för att Ubisoft ligger bakom....
alla deras spel sista åren är så "mainstream" och följer samma spelmall.
och inte att förglömma...deras brist på kvalitetssäkrande...
UBI borde nog jobba lite på sin image, enligt mig ligger de sämst till, till och med värre än EA.

Medlem
Skrivet av NaxoS:
Skrivet av Jäg4rn:

Rolig video. Synd bara att folk tror att de videos som finns ute på The Division är "gameplay". Det är 100% renderat och inte ifrån spelmotorn direkt.

Okej, det visste jag faktiskt inte! Men känns det inte dumt ur utvecklarnas perspektiv att släppa bilder på en standard som dom inte kommer uppnå?

Jag tror det blir en variation på "Watch_Dogs" där man istället för att köra mellan olika punkter, springer omkring bland gator och gör en uppsjö av uppdrag. Grafiken kommer inte vara så snygg som vi har sett i tidigare klipp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

väntar ivrigt över mer info om spelet!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag tror det blir en variation på "Watch_Dogs" där man istället för att köra mellan olika punkter, springer omkring bland gator och gör en uppsjö av uppdrag. Grafiken kommer inte vara så snygg som vi har sett i tidigare klipp.

Jepp, så blir det. Det är därför jag inte vill att Massive gör GC3 så länge de tillhör Ubisoft.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Enda spelet för mig där längtan hängt kvar lika starkt sedan man fattade vad de siktar på att bjuda oss gamers på.

Hoppas det blir bra! Day1 köp utan tvekan i vilket fall.

Medlem
Skrivet av D01tY:

Spelet ser ut att vara riktigt bra. Dock med Ubisoft bakom sig kan det troligen bara bli......

En apocalypse i sig

Skrivet av Propy:
Skrivet av walter_iego:

Jag tror det blir en variation på "Watch_Dogs" där man istället för att köra mellan olika punkter, springer omkring bland gator och gör en uppsjö av uppdrag. Grafiken kommer inte vara så snygg som vi har sett i tidigare klipp.

Jepp, så blir det. Det är därför jag inte vill att Massive gör GC3 så länge de tillhör Ubisoft.

Jag kör ofta förbi Massives kontor i Malmö och undrar om de någonsin blir klara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Propy:
Skrivet av walter_iego:

Jag tror det blir en variation på "Watch_Dogs" där man istället för att köra mellan olika punkter, springer omkring bland gator och gör en uppsjö av uppdrag. Grafiken kommer inte vara så snygg som vi har sett i tidigare klipp.

Jepp, så blir det. Det är därför jag inte vill att Massive gör GC3 så länge de tillhör Ubisoft.

Jag kör ofta förbi Massives kontor i Malmö och undrar om de någonsin blir klara.

Jag brukar snarare undra om de har hela huset för sig själva. Det är ett stort hus...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Propy:
Skrivet av walter_iego:

Jag tror det blir en variation på "Watch_Dogs" där man istället för att köra mellan olika punkter, springer omkring bland gator och gör en uppsjö av uppdrag. Grafiken kommer inte vara så snygg som vi har sett i tidigare klipp.

Jepp, så blir det. Det är därför jag inte vill att Massive gör GC3 så länge de tillhör Ubisoft.

Jag kör ofta förbi Massives kontor i Malmö och undrar om de någonsin blir klara.

Jag brukar snarare undra om de har hela huset för sig själva. Det är ett stort hus...

Dom heter ju Massive Entertainment så självklart ska dom ha ett massivt hus!

1
Skriv svar