Wii Remote Jacket

Inaktiv
Wii Remote Jacket

För de som inte redan visste kan man beställa gratis överdrag till Wii Remoten, vilket jag har för mig att jag läste här på Fragzone för ett tag sedan.

Hur som helst, frågan var om någon beställt och fått hem dessa? Jag beställde i slutet utav oktober men har inte sett några jackets ännu.

För att beställa kan du klicka dig in på Nintendos hemsida under Information > Reperationer.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

De är ju så fula XD


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

De är ju så fula XD

Gratis är alltid gott.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Seriöst, jag gillar kondomerna. Greppet känns skönare. Enda jag klagar på är att det är halvdrygt att trä av och på vid batteribyten, så det borde man tänka ut en lösning på. Om de rent av passar i en laddare så man sällan behöver komma åt skalet.
Fick mig en dos väldigt snart av tre jackor i oktober fast jag bara behöver två. Roligt nog så fick jag fyra till idag, så nu sitter jag med 5st reserver. Yehoo.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Seriöst, jag gillar kondomerna. Greppet känns skönare. Enda jag klagar på är att det är halvdrygt att trä av och på vid batteribyten, så det borde man tänka ut en lösning på. Om de rent av passar i en laddare så man sällan behöver komma åt skalet.
Fick mig en dos väldigt snart av tre jackor i oktober fast jag bara behöver två. Roligt nog så fick jag fyra till idag, så nu sitter jag med 5st reserver. Yehoo.

Haha nice. Men vad bra att de funkar då, de ser mest klumpiga ut på bilder.


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar