Hetaste recensionen av WoW hittills

Medlem
Hetaste recensionen av WoW hittills

Rubriken säger allt. Stackaren måste först äta en chilifrukt, som kan gå ända upp till 2 200 000 på Scovilleskalan, och sedan läsa upp en recension av World of Warcraft: Warlords of Draenor. Sjukt rolig underhållning om man är en sadist!

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Hetaste recensionen av WoW hittills

Känner mig störd, men gillar mestadels när Erin recenserar därborta - för hon är så söt och "glad" och det ser extra plågsamt ut för henne...

...I should talk to someone professional about my sick desires wanting to watch cute girls suffer while doing game reviews...

Medlem

Jag har ätit moruga scorpion som är en liknande chilifrukt, och det gör jag aldrig om. I början känner man inte ett piss. Ganska god om jag ska vara ärlig. Men sen börjar helvetet och det blir bara värre och värre under flera minuter.

Bra för underhållning i alla fall. Den där kanalen blir det en subscribe på

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jag har ätit moruga scorpion som är en liknande chilifrukt, och det gör jag aldrig om. I början känner man inte ett piss. Ganska god om jag ska vara ärlig. Men sen börjar helvetet och det blir bara värre och värre under flera minuter.

Bra för underhållning i alla fall. Den där kanalen blir det en subscribe på

När jag backpackade i Thailand skulle jag prova på en ganska stark rätt utan att läsa vad den innehöll, och misstog en stark chili för soltorkad tomat. Munnen domnade bort efter ett tag, fina grejer det.

BULLSHIT det där är ingen Carolina Reaper jag är chili nörd till finger spetsarna..corolina har alltid en liten spets nertill och du tar inte i en carolina med nakna fingrar bara så där
http://en.wikipedia.org/wiki/Carolina_Reaper

killen får inte heller dom klassiska hickuppsen extremt stark chili orsakar...jag misstänker det han äter är en habanero

dessa blå dårar äter dock the real deal


signatur

New life, New hope

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kalle.lindestrom:

BULLSHIT det där är ingen Carolina Reaper jag är chili nörd till finger spetsarna..corolina har alltid en liten spets nertill och du tar inte i en carolina med nakna fingrar bara så där
http://en.wikipedia.org/wiki/Carolina_Reaper

killen får inte heller dom klassiska hickuppsen extremt stark chili orsakar...jag misstänker det han äter är en habanero

dessa blå dårar äter dock the real deal

Haha, älskar allt form av nörderi


signatur
Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

BULLSHIT det där är ingen Carolina Reaper jag är chili nörd till finger spetsarna..corolina har alltid en liten spets nertill och du tar inte i en carolina med nakna fingrar bara så där
http://en.wikipedia.org/wiki/Carolina_Reaper

killen får inte heller dom klassiska hickuppsen extremt stark chili orsakar...jag misstänker det han äter är en habanero

dessa blå dårar äter dock the real deal

Jag tyckte också att det såg ut som en "helt vanlig" habanero (fortfarande på tok för starkt för mig!), men jag vet inte tillräckligt mycket om chili för att säga emot.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar