Bröstfysik genom årtiondena

Robot
Bröstfysik genom årtiondena

Hur funkar det, EGENTLIGEN?


Medlem
Bröstfysik genom årtiondena

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Frilansare

På riktigt, läs artikeln innan ni ragear/suckar. Den är bra!

Medlem

#reklamera
#AnitaSarkeesian
#SpektrumX
#hen
#noboobsallowed
#nofunallowed
#livetärseriöst
#3könstoa

Here we go indeed.

PS:

50% av människorna på planeten har Boobies.
säkert 47% skiter i detta ämne.

PS2:

Nyhetstorka i spelvärlden?

Frilansare

Ja, det är nyhetstorka. Så vi gör vårt bästa för att underhålla er ändå!
Och Patricias artikel har inte ett dugg med hat mot boobs i spel att göra. Se det snarare som en hyllning.

Medlem

gu va gött me pattar *trycker upp största snusen möjlig*

Medlem

Ja artikeln var bra och djup faktiskt med input från animatörer och spelutvecklare. Läs hela!

Inaktiv

Åh tuttar...
Bra artikel!

Vilka minnen som väcks till liv!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

MEG
Medlem

Flera "annorlunda" spelartiklar, det livar upp. Ett stort plus till FZ och framförallt Patricia Hernandez.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

På riktigt, läs artikeln innan ni ragear/suckar. Den är bra!

Vad ska jag läsa? Det är ju bara nåt YouTube-klipp.

EDIT: Nej, nu såg jag. Sjukt ointressant vilket som.

Medlem
Skrivet av Namm:
Skrivet av Joakim Bennet:

På riktigt, läs artikeln innan ni ragear/suckar. Den är bra!

Vad ska jag läsa? Det är ju bara nåt YouTube-klipp.

EDIT: Nej, nu såg jag. Sjukt ointressant vilket som.

Så först förutsätter du att det handlar om porr (vilket du faktiskt länkar till) och sedan läser du artikeln och editerar? Du känns som en förnuftig individ.

Medlem

Off topic: Jag hoppas verkligen jag får se en Dragonball Xenoverse recension innan fredagen så jag får mer/mindre hype

Medlem

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Medlem
Skrivet av PsyX:

#reklamera
#AnitaSarkeesian
#SpektrumX
#hen
#noboobsallowed
#nofunallowed
#livetärseriöst
#3könstoa

Here we go indeed.

PS:

50% av människorna på planeten har Boobies.
säkert 47% skiter i detta ämne.

PS2:

Nyhetstorka i spelvärlden?

Kanske ska läsa artikeln innan du kommenterar.

Medlem

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Medlem

approved article.

Medlem

hmm intressant:), jag hade ingen aning om hur svårt det var att göra trovärdiga bröst i spel, och varför det finns vissa skräckexempel där ute:)

Medlem

90-talet stod ändå för de mest realistiska skildringarna hittills:

Medlem
Skrivet av kebbe:

90-talet stod ändå för de mest realistiska skildringarna hittills:

http://z4r3tg8wbdxl1093.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/up...

De var fan inte att leka med.

Medlem

Spetsigt värre.

Jag har alltid undrat hur man som grafiker känner sig i spelstudion när man sitter och fyller i vissa former...
Ex.vis. som han skriver i slutet där
"how balls move..."

MEG
Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Tja jag själv tycker att det är viktigt att de får till fysiken korrekt på både män och kvinnor, sedan att nu kvinnor har bröst och att det finns de som tycker att det är fel att prata om dessa eller att några förknippar bröst lika med porr är inte så mycket man kan göra något åt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Äh va fan det är bara en kroppsdel ju. Borde skrivas mer om det, postas massor av bilder på nakna ljuvliga tuttar. Denna skumma censur av människan är snarare vad som är skamligt.

Medlem

Bröst, i alla dess former, är något otroligt vackert!
Så den dagen de lyckas med realistisk bröstfysik kommer jag att sitta klistrad!

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Tja jag själv tycker att det är viktigt att de får till fysiken korrekt på både män och kvinnor, sedan att nu kvinnor har bröst och att det finns de som tycker att det är fel att prata om dessa eller att några förknippar bröst lika med porr är inte så mycket man kan göra något åt.

+1 !

Medlem

Överlag så är ju fysik något som väldigt få spel klarar av att göra på ett bra sätt. Hur många spel kan sägas ha bra fysik? Inte många.

Frilansare
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Apropå sånt här och den där skyrim-modden så hade jag fan hellre sett penis och pung-fysik i skyrim, tänker er att springa runt som en naken, skäggig barbar med enorm tvåhandsyxa och hugga ner sina fiender medans paketet svänger till höger och vänster, det vore något!

Medlem

Yummy!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Haha, lite för mycket "click-bait" men artikeln var rätt intressant. Det roligaste är hur "viktiga" bröst anses vara i spel, och hur man kan blunda för varför det läggs så mycket fokus på dem i spelutvecklingen.

Bästa från artikeln var ändå:"The developers might be playing fast and loose with their anatomy, like breasts that are too large or too unsupported for what the character does, or that are just in an unnatural shape," Dawson said. "I once received a female enemy model that appeared to have balloons protruding out of her torso and couldn't convince the art director that it needed fixing.

Där har vi den "konstnärliga friheten" i ett nötskal.

12
Skriv svar