Skurk-bonanza i ny Batman: Arkham Knight-video

Robot
Skurk-bonanza i ny Batman: Arkham Knight-video

Penguin, Two-Face Riddler och Poison Ivy kommer att göra livet surt för Läderlappen.


Medlem
Skurk-bonanza i ny Batman: Arkham Knight-video

Synd att den "moderna" batmobilen är så frunktansvärt ful

Medlem

den klassiska bilen är ju tuffast.

Medlem

"Vilken skurk saknar du i Batman-spelen?"

Jokern

...och Condiment King förstås.

Medlem

Ser ju skapligt ut

Medlem

Håååly shit vad grafiken är vacker!


signatur

Game long and prosper

Medlem

"Vilken skurk saknar du i Batman-spelen?"

"Skurk". Catwoman

Medlem

Mer Mad-hatter alt.

Moderator | Testpilot

Red Hood!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Den skurk jag ser mest framemot är killercroc då han var den mest skräckinjagande skurken. Annars mr freeze eller bane.

Inaktiv

Varför har de ändrat på karaktärsmodellerna? Ser ju ut som att det skulle vara en prequel, fast som jag förstår det utspelar sig Knight efter City.

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_124359:

Varför har de ändrat på karaktärsmodellerna? Ser ju ut som att det skulle vara en prequel, fast som jag förstår det utspelar sig Knight efter City.

Det har ju gått ett par år. Inte för dom byter kläder ofta men det kan dom ha gjort.

Favoriten är redan med i serien. Scarecrow. Lätt bästa avsnitten hitills i Gotham också.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv
Skrivet av D01tY:
Skrivet av addy:

Varför har de ändrat på karaktärsmodellerna? Ser ju ut som att det skulle vara en prequel, fast som jag förstår det utspelar sig Knight efter City.

Det har ju gått ett par år. Inte för dom byter kläder ofta men det kan dom ha gjort.

Favoriten är redan med i serien. Scarecrow. Lätt bästa avsnitten hitills i Gotham också.

Nu var det ju inte kläderna jag syftade på. Harley Quinn och The Riddler ser ju flera år yngre ut mot vad de gjorde i City.

Medlem

Det känns väldigt märkligt att inte använda armén när man ska kriga mot så många som tänker använda dödligt våld. Borde inte alla vanliga som är kvar evakuera? Det känns som det normala i en ohållbar situation.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Gen
Medlem

Hoppas inte spelet försenas nu bara Juni blir en rolig månad.

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av addy:

Varför har de ändrat på karaktärsmodellerna? Ser ju ut som att det skulle vara en prequel, fast som jag förstår det utspelar sig Knight efter City.

Det har ju gått ett par år. Inte för dom byter kläder ofta men det kan dom ha gjort.

Favoriten är redan med i serien. Scarecrow. Lätt bästa avsnitten hitills i Gotham också.

Scarecrow har iaf åldrats rejält med tanke på hur han lät i Arkham Asylum

1
Skriv svar