Fått plånboken tillbaka. Telefon fortfarande på vift

Medlem
Fått plånboken tillbaka. Telefon fortfarande på vift

Igår morse fick jag ett samtal ifrån polisen. Tydligen hade någon person försökt att använda mitt körkort för något skumt. Jag fick alltså tillbaka min plånbok med nästan allting i den (bara SL kortet var borta, som var ändå tom, och mitt passerkort till universitet jag är på, vilket är helt värdelös om man inte kan koden).
Känner mig väldigt glad över att ha fått tillbaka plånboken. Att telefonen är fortfarande borta suger, men det kan jag ersätta. Min plånbok med alla kort skulle vara jobbigare att ersätta.

hur jag kände mig när jag fick samtalet ifrån polisen.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv
Fått plånboken tillbaka. Telefon fortfarande på vift

Det suger verkligen att tappa bort börs och/eller telefonen och behöva spärra skiten och beställa nytt. Känner din smärta broder.

Medlem

Så jäkla typiskt att det är ett rötägg som hittar plånboken också. Jag tror, och hoppas, ändå att majoriteten hade gjort sitt yttersta för att returnera sådant till ägaren. Det hade jag gjort iaf.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kul att plånkan kom tillbaka.. mob är ju mindre viktig än den.. tycker jag. Alla vet ju hur det suger att bli av med mob o plånka så varför lämnar inte folk in de när de hittar dem.
Moralen suger verkligen nuförtiden..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Bra att du åtminstone fick tillbaka plånboken till slut. Man får väl hoppas att den som har mobilen bestämmer sig för att lämna in den till polisen.

Medlem

Skönt att höra. Sånt här är alltid jobbigt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar