Krigsgudinnan Bellona gör entré i Smite

Robot
Krigsgudinnan Bellona gör entré i Smite
Medlem
Krigsgudinnan Bellona gör entré i Smite

Tänker aldrig köra ett Hi-rez spel igen pga vad de gjorde med Tribes ascend


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hej! Tar gärna koder till Bellona! (Och Scylla med om det går bra)

Medlem

God morgon!
Skulle gärna vilja ha koderna till båda två om det går!

Medlem

Jag hade gärna tagit koder, alla ni vill bjuda på

Medlem

Jag tar gärna koderna tack

Medlem

Tar gärna en kod om det finns

Skribent

Där var koderna slut! "Vinnarna" får dem skickade via PM.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Hur kommer det sig att ni har nyheter om nya champions till Smite & uppdateringar men inte exempelvis lol & dota2? Är smite så mycket populärare här?

Skribent
Skrivet av humziz:

Hur kommer det sig att ni har nyheter om nya champions till Smite & uppdateringar men inte exempelvis lol & dota2? Är smite så mycket populärare här?

Vi kör nyheter om nya hjältar ibland, men inte särskilt konsekvent. Det beror lite på omständigheterna. Den här gången var den enkla sanningen att jag kom över några koder i samma veva som de släppte en ny gud, så istället för att bara lotta iväg dem i min blogg så passade jag på att göra nyhet av både koder och gud.

Sen kan det bero lite på hur det ser ut på nyhetsfronten generellt också. Händer det mycket spännande grejer hamnar nyheter om hjältar långt bak på priolistan, vilket åtminstone ibland kan förklara om vi har ojämn fördelning mellan de olika spelen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

najj ville ha en kod

Medlem

Skitkul spel, men tar inkompetenta lagmedlemmar till nya höjder! Jag försöker vara tålmodig in i det sista, men ibland undrar man verkligen.

Nu snackar jag folk som skulle ställa sig helt still i ett FPS-spel för att kunna sikta in sig på något och kanske få musen över dom efter 5 sekunder.

Fast då är det såklart det andra lagkamraternas fel, eller så är det första gången med en karaktär... som om det har något att göra med att samma person har sprungit rakt in bland fienderna och svingat vilt 5 gånger i rad.

Som sagt kul spel, men moba är moba.

Medlem

Många spelutvecklare som tar referenser/inspiration från Berserk nu för tiden... Väntar bara på ett helt nytt Berserk spel ska annonseras istället. Jag hade gett en hand och ett öga för att få uppleva det!

1
Skriv svar