Läcka: Destiny får ny social hub i kommande expansionen

Robot
Läcka: Destiny får ny social hub i kommande expansionen

House of Wolves läcker som ett såll.


Medlem
Läcka: Destiny får ny social hub i kommande expansionen

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel

Vad är det som gör det till en besvikelse i din värld? Att det inte lev upp till alla förväntningar gör det inte till ett skit spel.

Hoppas på en PC realse jag med, nöttat det grymt mycket över PS4:an, men det lackar lite content och raidsen är tyvärr rätt glitchade men hoppas de tar lärdom till Destiny 2!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel

Tala för dig själv! jag har lagt flera hundra timmar på Destiny och gillar det fortfarande!

Medlem

Hmm snart dags att hoppa in i spelet igen. Se folk cheesa till sig all bra gear så allt du gör känns meningslöst då vem som helst utan ansträngning kan få samma saker. Samtidigt som mythoclasten äger sönder alla i pvp. Hmmm åh andra sidan kanske jag bör låta bli...

Medlem

Jag har själv lagt till på hyllan då den gruppen jag spelat med lagt det på is. Det va liksom inte samma grej längre när man inte kunde spela tillsammans längre med roligt folk. Vi väntar på Wolves och hoppas på roligt spel igen.

Oh, trevligt. Men, det är inget man har någon större nytta av. Det tar alldeles för lång tid mellan alla laddningar hit och dit.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

*Reddit-användareren

- ska vara:

"Reddit-användaren..."

- eller:

"Reddit-medlemen ..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av Javas:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel

Vad är det som gör det till en besvikelse i din värld? Att det inte lev upp till alla förväntningar gör det inte till ett skit spel.

Hoppas på en PC realse jag med, nöttat det grymt mycket över PS4:an, men det lackar lite content och raidsen är tyvärr rätt glitchade men hoppas de tar lärdom till Destiny 2!

Håller med dig om att destiny inte är ett skitspel. Spelar det fortfarande dagligen i princip. Tycker dock att du slackat på senaste tiden

Medlem
Skrivet av Haziza:
Skrivet av Javas:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel

Vad är det som gör det till en besvikelse i din värld? Att det inte lev upp till alla förväntningar gör det inte till ett skit spel.

Hoppas på en PC realse jag med, nöttat det grymt mycket över PS4:an, men det lackar lite content och raidsen är tyvärr rätt glitchade men hoppas de tar lärdom till Destiny 2!

Värdelös story, på tok för liten social hub, för lite innehåll, dlc som kostar på tok för mycket för det lilla innehåll det erbjuder, repetiv grinding, stort sett bara horde mode baserade uppdrag, folktomma "banor, världar...områden" eller vad man ska kalla de för.

Jag tror Destiny hade blivit mycket uppskattat av många fler inklusive mig själv om Bungie inte varit tvungna att göra om hela spelet de där 6-8 månaderna innan release.


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Jaxz:

Hmm snart dags att hoppa in i spelet igen. Se folk cheesa till sig all bra gear så allt du gör känns meningslöst då vem som helst utan ansträngning kan få samma saker. Samtidigt som mythoclasten äger sönder alla i pvp. Hmmm åh andra sidan kanske jag bör låta bli...

Finns en enkel lösning, man skaffar sig en egen mythoclast

Nej men jag håller med. Spelade en 100-200 h men har inte rört det på flera veckor nu. Var kul så länge det varade men jag ledsnade och ser ingen anledning att sätta igång igen trots DLC (sen kommer ju Bloodborne snart).

MEG
Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av MrPeters:

Hoppas fortfarande på en release till PC då jag inte klarar av antalet loading screens konsoler har (Även fallet för GTA V i MP).

Tro mig, du klarar dig utan denna besvikelse till spel

Amen


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar