Bröstfysik genom årtiondena

Medlem

Det här är relevant för mina intressen.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.

Vad var det där spelet med massa helikoptersnoppar som ni skrev om för några år sedan? Rofl, hittade det!

Edit: Bara för att läsa igenom alla inlägg och se att Nowly hann före, damn it!

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Tja jag själv tycker att det är viktigt att de får till fysiken korrekt på både män och kvinnor, sedan att nu kvinnor har bröst och att det finns de som tycker att det är fel att prata om dessa eller att några förknippar bröst lika med porr är inte så mycket man kan göra något åt.

Du ignorerade dock hans poäng med en extraordinär finess. Visst, den här artikeln är väl kopplad till spelvärlden, och är därför inte helt orimlig att posta på en spelsajt. Däremot kan det vara värt att tänka på att det bara var 2 dagar sedan en artikel om virtual reality porr dök upp också.

Det är ingenting fel med att prata om bröst eller sexuella saker, det är det ingen som har påstått. Däremot kan det vara värt att fråga om en *spelsajt* med en målgrupp som inte är 18+ bör vara stället där sexualiserade saker pratas om flitigt.

Jag tyckte den här sortens artikel kan vara rolig, men man kanske ska tänka på vart de faktiskt publiceras, och hur ofta de publiceras, med sin målgrupp och sidans fokus i åtanke.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av MEG:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Tja jag själv tycker att det är viktigt att de får till fysiken korrekt på både män och kvinnor, sedan att nu kvinnor har bröst och att det finns de som tycker att det är fel att prata om dessa eller att några förknippar bröst lika med porr är inte så mycket man kan göra något åt.

Du ignorerade dock hans poäng med en extraordinär finess. Visst, den här artikeln är väl kopplad till spelvärlden, och är därför inte helt orimlig att posta på en spelsajt. Däremot kan det vara värt att tänka på att det bara var 2 dagar sedan en artikel om virtual reality porr dök upp också.

Det är ingenting fel med att prata om bröst eller sexuella saker, det är det ingen som har påstått. Däremot kan det vara värt att fråga om en *spelsajt* med en målgrupp som inte är 18+ bör vara stället där sexualiserade saker pratas om flitigt.

Jag tyckte den här sortens artikel kan vara rolig, men man kanske ska tänka på vart de faktiskt publiceras, och hur ofta de publiceras, med sin målgrupp och sidans fokus i åtanke.

Citerar vad herr Bennet skrev till mig igår när jag kommenterade artikeln om VR-porr:

"Snittåldern på FZ:s besökare är runt 25 år, så vi kan givetvis inte varna varje gång vi publicerar något som kan ses som "barnförbjudet". Vi skriver om en stor mängd spel som riktar sig till spelare över 16 eller över 18, och visar varje dag rätt blodiga screenshots och våldsamma klipp från spel."


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Sjukt modig artikel FZ! Tumme upp!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av kebbe:

90-talet stod ändå för de mest realistiska skildringarna hittills:

http://z4r3tg8wbdxl1093.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/up...

Nog för att vissa kallar dom för strutar, but daaaaaaaaaaaaaamn!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.

Skyrim har bättre snoppfysik än bröstfysik.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ja, det är nyhetstorka. Så vi gör vårt bästa för att underhålla er ändå!
Och Patricias artikel har inte ett dugg med hat mot boobs i spel att göra. Se det snarare som en hyllning.

Hyllning, höhö...

Medlem
Skrivet av Pontalicious:
Skrivet av Namm:
Skrivet av Joakim Bennet:

På riktigt, läs artikeln innan ni ragear/suckar. Den är bra!

Vad ska jag läsa? Det är ju bara nåt YouTube-klipp.

EDIT: Nej, nu såg jag. Sjukt ointressant vilket som.

Så först förutsätter du att det handlar om porr (vilket du faktiskt länkar till) och sedan läser du artikeln och editerar? Du känns som en förnuftig individ.

Jo, jag klistrade in länken https://www.google.se/search?q=porr och gav FZ ett förslag på vad dom kan basera sin nästa nyhetsartikel på samt lämnade fältet öppet för rubrikval... Sen såg jag att FZ faktiskt länkade till nåt åtminstone avlägset vettigt. Fast ändå. Rubriken. Upplägget. Jag vet inte ens vad jag gör i den här tråden. Rubriken sätter liksom nivån. Ugnhn.

Medlem

Kul artikel! Tack för länken.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.

Sista kvarlevan från kristendomen.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.

Sista kvarlevan från kristendomen.

Yes det äre.
Jag hoppas snart att vi en gång kan få bort all gammal damig negativ prat om sex osv..
Så kommer vi i framtiden få leva i en underbar naken porrig miljö <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av kebbe:

90-talet stod ändå för de mest realistiska skildringarna hittills:

http://z4r3tg8wbdxl1093.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/up...

Där kan man snacka om strutar

k3m
Medlem
Skrivet av neohasse:
Skrivet av MEG:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Tja jag själv tycker att det är viktigt att de får till fysiken korrekt på både män och kvinnor, sedan att nu kvinnor har bröst och att det finns de som tycker att det är fel att prata om dessa eller att några förknippar bröst lika med porr är inte så mycket man kan göra något åt.

+1 !

Håller med.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.

Mjo...

Manliga bröst då?

Nu menar jag inte såna här:

Inaktiv

Själv är jag mer intresserad av bra rumpfysik. En väl tilltagen kvinnobak som dallrar lite när hon springer i ett third person-spel vore något ^^

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Själv är jag mer intresserad av bra rumpfysik. En väl tilltagen kvinnobak som dallrar lite när hon springer i ett third person-spel vore något ^^

Kouhei?????


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.

Ja, akta sig för busar som staten och media. En ren komplott för att diskreditera oss med snopp. Förlåt. Min själva poäng är att det här är en spelsida. Det finns gott om sex, bröst och porr på internet i övrigt. Jag lovar.

Sexualitet är definitivt inget konstigt. Men min poäng är att den här artikeln kommer ett par dagar efter en artikel om virtual reality porr, som i sin tur kom nån vecka efter ett par artiklar om 16-timmars sexscener i Witcher: Wild Hunt. Min poäng är att vi kanske ska vara lite försiktiga så vi inte låter vår fascination för bröst göra att vi tappar bort andra (och kanske mer centrala) aspekter av spelskapande.

Medlem

Dead or alive hade inte varit där det är idag utan boobies. "Dead or alive: Beach volleyboll" är dock nästan en parodi på temat ^^


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Cuowe:
Skrivet av Joakim Bennet:

Ja, det är nyhetstorka. Så vi gör vårt bästa för att underhålla er ändå!
Och Patricias artikel har inte ett dugg med hat mot boobs i spel att göra. Se det snarare som en hyllning.

Hyllning, höhö...

LOL

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.

Ja, akta sig för busar som staten och media. En ren komplott för att diskreditera oss med snopp. Förlåt. Min själva poäng är att det här är en spelsida. Det finns gott om sex, bröst och porr på internet i övrigt. Jag lovar.

Sexualitet är definitivt inget konstigt. Men min poäng är att den här artikeln kommer ett par dagar efter en artikel om virtual reality porr, som i sin tur kom nån vecka efter ett par artiklar om 16-timmars sexscener i Witcher: Wild Hunt. Min poäng är att vi kanske ska vara lite försiktiga så vi inte låter vår fascination för bröst göra att vi tappar bort andra (och kanske mer centrala) aspekter av spelskapande.

Du får självklart ha din egen åsikt om det, men jag tror verkligen inte att det är någon risk att vi glömmer bort andra delar av spel och spelskapande bara för att vi tittar på bröstfysik och sexscener etc. Sedan tar jag hellre en halvseriös tuttpost från redaktionen än ingen alls, om det nu är nyhetstorka så som de säger.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Min poäng är att vi kanske ska vara lite försiktiga så vi inte låter vår fascination för bröst göra att vi tappar bort andra (och kanske mer centrala) aspekter av spelskapande.

Som mord och förödelse!

MEG
Medlem
Skrivet av Figurlig:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Figurlig:

Härnäst vill jag (vi?) ha manliga paket genom årtiondena! Ge oss androfiler något att suga på också! ;D

Få spel med snoppfysik, bara.

Mjo...

Manliga bröst då?

Nu menar jag inte såna här:
http://www.trainerjosh.com/man-boobs6.jpg

&%¤#" nu kommer jag drömma mardrömmar, tnx för det


signatur

Death is only the beginning

NuZ
Testpilot
Skrivet av anon_98854:

Själv är jag mer intresserad av bra rumpfysik. En väl tilltagen kvinnobak som dallrar lite när hon springer i ett third person-spel vore något ^^

Resident Evil Revelation
Jill <3


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Eisenhart73:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av RolftheBarber:

Inte för att vara sån, men jag tycket det varit väldigt mycket om sex/bröst/porr på senaste. Visst, jag klickar också på det, men kom igen, vi får ju alla hjälpas åt att försöka hålla uppe standarden lite. Tänk om någon icke-gamer faktiskt kommer hit för att se hur det ser ut. Utifrån senaste månadens artiklar hade det bekräftat schablonbilden om ensamma, fjuniga män ganska mycket.

Sex, bröst och porr är inget att skämmas över. Det är inget som drar ner "standarden". Sexualitet är en naturlig del av mänskligheten och det är inget som behöver demoniseras. Speciellt inte manlig sexualitet, den får så jävla mycket skit från media och staten ändå.

Sista kvarlevan från kristendomen.

Yes det äre.
Jag hoppas snart att vi en gång kan få bort all gammal damig negativ prat om sex osv..
Så kommer vi i framtiden få leva i en underbar naken porrig miljö &lt;3

För det funkade ju sååååå bra för hippierörelsen.... O.o


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Uha nee inga sånna tokar! Haha


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar