Sanslöst vackra bilder från GTA V på pc

Robot
Sanslöst vackra bilder från GTA V på pc

Vi vet inte om dessa vackra vyer tröstar oss eller gör väntan ännu värre.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v


Medlem
Sanslöst vackra bilder från GTA V på pc

Måste vara äckligt snyggt med mods och 4k upplösning. Men då måste man nog sitta på titaner eller liknande kort med mycket vram.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ser inte så snyggt ut


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Var det någon som sa PC-masterrace? PC-MASTERRACE!?!?!?!?

Medlem

1.5år gammalt lir

Medlem

Man får bara vänta och vänta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Spelet är numera så gammalt att vi får kalla detta en HD-remake.

Inaktiv

Släpps väl någon gång 2016, spelbart runt 2017 när det är buggstädat och optimerat för PC.

Medlem

Blir säkert bra när/om det kommer, men skärmdumparna var ju inte ens 1k - tog ni dessa från ett 8 bitars Nintendo?

Inaktiv

Ja det ser väll rätt ok ut för att vara pc
Jag menar, det är ju inte det snyggaste där ute, långt ifrån. Men vad gör det, moddar vinner

Medlem

Alla mods kommer ju göra spelet mycket snyggare.

Medlem

Bland kommentarerna på Rockstars hemsida "Ugh I wish it was never released for pc"

Fniss.

Medlem

Pst.. Man måste inte köpa spelet om man inte vill

Medlem

Ser ut som förväntat. Det är ju ändå en HD remake till PC. Jag är nöjd, och det blir oftast snyggare när man väl kör igång spelen på datorn. Ljuset är väl inte direkt någon höjdare, ser identiskt ut med ps3 och xbox360. Synd att dom inte kunde slänga in lite AC:Unity ljus ;).

Medlem

När det här väl släpps till PC har vi GTA VI eller GTA episodes from Los santos till PS4/XB1


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ser inte så snyggt ut

Skrivet av Genera:

Spelet är numera så gammalt att vi får kalla detta en HD-remake.

PC-användare i ett nötskal...
Jag tycker det ser skitsnyggt ut! Visst, det är väl inte så att man misstar det för verkligheten(tack och lov) men snyggt är det.

Medlem

Var hittar vi originalbilderna? Ser förjävligt ut

Snyggt för att vara GTA


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

~130 kb stora jpegs. Tyckte väl att de såg "något" kompressionsskadade ut.

Är det original bilderna eller?

Medlem

Skicka upp ett par originalbilder i packat format som vi pc-lirare kan dra hem och kolla på


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Var hittar vi originalbilderna? Ser förjävligt ut

Skrivet av Kimpur:

Skicka upp ett par originalbilder i packat format som vi pc-lirare kan dra hem och kolla på

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52396/new-grand...

Medlem

Ja, det ser för jävligt ut... The Witcher 2 är directX 9 och ser mycket bättre ut. Hoppas på att de glömde inställningarna på ultra-low och att den färdiga produkten ser bra ut

Medlem
Medlem
Skrivet av xorpen:

Var det någon som sa PC-masterrace? PC-MASTERRACE!?!?!?!?

Men lägg ner, det är ingen som orkar med den där jävla circlejerken.

inK
Medlem
Skrivet av Molotov:

Man får bara vänta och vänta

Du har ju åtminstone lite bilder att titta på.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag blir trött på FZ-communityn ibland som de gnäller över småskit... Visst ser det inte ut som Witcher 3 men måste det jämföras? Det har sin egen stil, och den är inte utdaterad. Det ser ut precis som jag förväntade mig. Visst, grafiken kanske inte är den bästa på marknaden i form av polygoner men detaljrikedomen är där... jag förstår mig verkligen inte på er som gnäller.

jag är nöjd med utseendet på ps4-verisionen , kommer inte skaffa det här på pc också.

Medlem

Väldigt vackra bilder. Kommer bli trevligt att se mer av spelet under mars månad.

"And keep an eye out for more GTAV info in the weeks ahead, including a new trailer and a look at the PC version's powerful new Rockstar Editor for making your own original custom videos."

Medlem

Detta var aktuellt när "P-Diddy" fortfarande kallade sig "Puff Daddy".

Det kvittar hur fint det ser ut om kontrollerna är dåliga. PS4:a versionen tyckte jag var hemsk.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar