Spelhelg! Igen!

Medlem

Evolve och gauntlet på tapeten. Titanfall ligger på is då gen9 achivements dödade lusten att spela totalt.


signatur

#PCMR

Medlem

Ska forts på mina playthroughs av Homeworld 2 Oddworld
(2an på Oddworld kommer ikväll i (PC forumet) o 2and + 3an av HW2 i natt)

Pt2 finns på youtube profilen

Medlem

O.T. men R.I.P Mr Spock.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Det är dags att försöka skrapa ihop lite Credits i Elite: Dangerous. Man blev ju lite sugen på dom nya skeppen som kommer med nästa uppdatering, så det blir till att jaga busar den här helgen. Får se om man ska slå till på Homeworld också. Det lockar ju en hel del.

Medlem

Diablo 3 HC och War Thunder, mer blir det nog inte

Medlem

Jag hade ju totalt missat ett grymt action lir! Läste nyheten om Just Cause 3, hade ingen aning om det spelet konstigt nog. Så jag youtubade Just Cause 2 och köpte det på steam direkt! Jäklar va kul det är att härja runt i! En komisk action rulle blir att fortsätta lira det och Illusion of Time till Snes!

War Thunder, CoH2 och Hearthstone.

Medlem
Medlem

Har precis nyligen klarat av Metro Last Light och kommer spendera helg kvällarna med CMS projekt och fortsatt lirande på Jedi Outcast


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Vem behöver sportlov när man har RB's och WR's att tackla i Madden 2015 och zombies att slakta i Dying Light som precis anlände i posten


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem

Wolfenstein: The new order, lite CS:GO blir det också.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Flakmonkey

Helgens spenderas utanför hemmets lugna vrå så får nöja mig med lite portabel gaming i form av #Uncharted: Golden Abyss

Medlem

jag kör på med Thief jag vill så gärna klara ut det så jag kan dra igång nåt annat

Medlem

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn!

Gratis för alla inaktiva spelare från och med idag till den nionde Mars!

Medlem

Hearthstone

Sen funderar jag på Smash och mario kart med vänner eller att sitta ensam med Bravely Default och Resident Evil Remake

Medlem

CS:GO och Shadow of Mordor, kanske lite Hearthstone emellan

Medlem

Carmageddon: Reincarnation


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Co-op i Dying Light i helgen, mycket bra spel!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det blir nog lite Dying Light när jag hinner, för löpträningen och kolla på skid-vm tar en massa tid.

Annars så var det många bra tips i tråden så tack för dem!

Medlem

Elite dangerous all the way.

Medlem

Fortsätta vänta på Star Wars: Battlefront...

Medlem

Alltid CoH2 men jag ska fortsätta i Silent Hill: Homecoming och The Vanishing of Ethan Carter också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Blir nog wow, D3. Är sugen på Assasin creed unity fast min dator klara nog inte av det. Sen om man sänker för mycket, då buggat spelet. Så man får köpa ny datorn. Är riktigt sugen på dragon age 3 till PC men den är fortfarande dyr


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Inaktiv

DayZ...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

känner för lite klassiskt command and conquer.. Se om steam har bra pris där.

Medlem

Lite Heroes of the Storm.

Skulle vilja prova Homeworld Remastered men jag har låst mitt Steam Account. Steam Support verkar ta god tid på sig att låsa upp det...


signatur

//Snaazex

Medlem

Klara av Alan Wake med alla achievements så jag kan börja med Elderscrolls efter lång paus. Sedan finns det tusen andra spel jag vill lira också men det gäller att prioritera avskyr att påbörja ett bra spel för att sedan inte orka lira igenom det men det är lätt hänt:)

Medlem

Jag ska spela bowling. IRL alltså
Och sen varva av med lite Carmageddon Reincarnated & Broforce

Medlem

Blir nog att försöka ranka upp i CS:GO och eventuellt lite Dragon Age: Inquisition.

Medlem

Inget än, fredagen gick i krökens tecken. Men det blir att fortsätta på seasonal hc barben ikväll.

123
Skriv svar