Inaktiv
Wii wetrix

Jag har haft min WII utlånad sedan jag klarade zelda i typ jan - feb och jag undrar om N64 spelet Wetrix har släppts på den wii classic consol saken än?

Om inte vet någon om och i så fall när det släpps?

Fan kag komm igår på hur grymt kul det var och har inte kunnat släppa det.

Nog ett va de bästa pusselspelen någonsin.

Jag hoppas det släpps och snart.

Eller en remake med snyggare grafik till PSN eller XLA.

AAAAAAAAahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kan inte få det ur huvudet jag vill spela nuuuuuuuuuu!!!!!

=(
/me inser att Wetrix kanske inte hade en jättestor skara anhängare men jag hoppas.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Jag satt faktiskt, konstig nog, och sneglade på min Wetrix-kasset när jag läste inläggets namn, iaf. Det har inte släppts på Virtual Console än så länge, och har ingen aning om det kommer göras. Jag har aldrig varit särskilt bra på det, tyckte det var så ohyggligt svårt. Läste någonstans att det var ett av dom svåraste spelen någonsin.

Annars kan du få köpa mitt Wetrix( för ett överpris, såklart ) ^^

Medlem

Iaf när det kommer till N64-delen av VC så ska man nog inte hoppas. Takten där är otroligt långsam och jag, i varje fall, har inga större förhoppningar på titlar där som inte är giganter som formade konsollens era. :S
Inte för att jag ens hört talas om just det där, men själv hoppas jag som smått på San Fransisco Rush... inte för att jag tror det åldrats särskilt väl, men vad tusan.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar