Superba Pappersmario

Medlem
Superba Pappersmario

Tänkte bara slänga upp den här tråden i hopp om att fler har testat detta härliga "retro"-lir, och se vad dessa tycker. Har själv inte kommit så långt ännu, då jag spelade det hos en polare, men utöver lite mycket onödig dialog (även om en del är rätt kul) så gillar jag det till den grad att jag vill säga att det är det bästa mario på länge (vilket kanske inte säger så mycket i slutändan, men ändå).


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Gillar början men sedan går det utför... tills du når slutet som är helt underbart i min mening.

Alla retrosaker är fina i början. Springa genom 1-1 och 1-2 från super mario bros i 3d är smaskigt


signatur

osv.

Medlem

klarade spelet igår kväll.
Själv så var jag lite besviken spelet.
Visst det var kul i stiot sett men vissa banor kunde dom ha planerat lite bättre.
Sista världen var mörk men lite för enformigt designat.
Humorn var helt ok, kanske hade jag väntat mig mer humor från andra än Bowser som var en kanon karaktär:)

Medlem

Måste säga att det var alldeles för enformigt på alla sätt och alldeles för mycket onödig dialog som döda takten i spelet.

Medlem

Mest att man ska styra Mario och de andra glöms bort. Vill ju spela sessan


signatur

osv.

1
Skriv svar