CS:GO Katowice

Vilka tror ni vinner? Min personliga åsikt är att NiP kommer ta det, om dem klarar sig ur BO1s. (Friberg) Men jag vill att VP ska vinna hela sketen, vad tror ni? kommentera gärna vad ni tror!

Medlem

Som alltid så är det svårt att avgöra när man inte vet i vilket skick lagen kommer att vara i under turneringen, men favoriterna är enligt mig NiP, Fnatic och EnvyUs och det skulle vara otroligt om inget av dessa lagen kommer till final.


signatur

I got a Goldenshower.

Skrivet av Gonathay:

Som alltid så är det svårt att avgöra när man inte vet i vilket skick lagen kommer att vara i under turneringen, men favoriterna är enligt mig NiP, Fnatic och EnvyUs och det skulle vara otroligt om inget av dessa lagen kommer till final.

Jo men det har ju hänt förut att Fnatic och NiP inte kommit vidare, vilket var lite underligt (DH Summer). Skulle dock vara lite kul och ha underdogs komma vidare

Medlem

BO1 är farligt då vissa sämre lag kan ställa till med enstaka skrällar mot storlagen.

Tror att Fnatic/Envyus vinner, NiP och VP som främsta utmanare.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

NiP vs VP i finalen!! Nu har vi ju lite man och bastu i line-uppen med allu. Om det räcker för att kontra svarvade biceps och pojksnaggade clutch mästare, återstår att se.

Blir säkert något så tråkigt som fnatic vs envyus men en kan hoppas.

1
Skriv svar