Wasteland 2 uppdateras med ny grafik

Robot
Medlem
Wasteland 2 uppdateras med ny grafik

Fantastiskt, men hur går det med Torment ?

Medlem

Update 39 säger att det går bra eller något... Slutat läsa mailen

MEG
Medlem

Det här är ett exempel på en bra Kickstarter, Inxile Entertainment verkar ha rätt attityd. För övrigt ett strålande rollspel som varmt rekommenderas


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

phi
Medlem
Skrivet av Dunder:

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.

Du kan ju spela igenom det igen för att se allt content som du missat första gången. Jag är inne på min andra genomgång av spelet och har redan spelat uppskattningsvis tio timmar av content som jag inte kunde ta del av första gången till följd av de val som jag gjorde då.

Wasteland 2 är ett av få spel som faktiskt känns värt att spela igenom fler än ett par gånger.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.

Är det achievements du spelar för?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

7 Days to Die genomgår också en uppgradering till Unity 5 och går från att se ut som ett gammalt halvdassigt spel till ett modernt som faktiskt ser bra ut. Vore kul att se fler bilder från Wasteland 2. De två länkarna jag kikade på här var mest text.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

7 Days to Die genomgår också en uppgradering till Unity 5 och går från att se ut som ett gammalt halvdassigt spel till ett modernt som faktiskt ser bra ut. Vore kul att se fler bilder från Wasteland 2. De två länkarna jag kikade på här var mest text.

WOOT? Det har jag missat. Måste starta direkt och kolla! Tack!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Newklear:

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.

Är det achievements du spelar för?

Du kanske missade att jag skrev "igen"?

Ska jag orka spela igenom ett spel flera gånger måste det antingen vara tillräckligt bra, eller ha något extra att spela för, och tyvärr faller inte WL2 (genom GOG) in i någon av dem kategorierna.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Dunder:

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.

Är det achievements du spelar för?

Du kanske missade att jag skrev "igen"?

Ska jag orka spela igenom ett spel flera gånger måste det antingen vara tillräckligt bra, eller ha något extra att spela för, och tyvärr faller inte WL2 (genom GOG) in i någon av dem kategorierna.

Nej jag missade inte alls ditt igen. Men jag blev förvånad över att det krävdes Achievements för att du skulle vilja spela igenom det igen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker det är snyggt nog redan så detta är en bonus bara för mig.
Härliga nyheter.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Newklear:

Synd att man köpte det på gog, kommer antagligen inte orka spela igenom det igen när det inte finns achievements att jaga.

Är det achievements du spelar för?

Du kanske missade att jag skrev "igen"?

Ska jag orka spela igenom ett spel flera gånger måste det antingen vara tillräckligt bra, eller ha något extra att spela för, och tyvärr faller inte WL2 (genom GOG) in i någon av dem kategorierna.

Nej jag missade inte alls ditt igen. Men jag blev förvånad över att det krävdes Achievements för att du skulle vilja spela igenom det igen.

Okej, då vet jag inte varför du skrev som du skrev... Antar att du skrev fel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:

Nej jag missade inte alls ditt igen. Men jag blev förvånad över att det krävdes Achievements för att du skulle vilja spela igenom det igen.

Då var det väl en synnerligen redundant (och dryg?) fråga, när du uppenbarligen redan visste att det inte var achievements snubben spelade för?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ankh:

Nej jag missade inte alls ditt igen. Men jag blev förvånad över att det krävdes Achievements för att du skulle vilja spela igenom det igen.

Då var det väl en synnerligen redundant (och dryg?) fråga, när du uppenbarligen redan visste att det inte var achievements snubben spelade för?

Nej inte direkt faktiskt - det var snarare felformulerat av mig. För vad jag menade var faktiskt om det var det enda som bidrog till att man skulle vilja spela om spelet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ankh:

Nej jag missade inte alls ditt igen. Men jag blev förvånad över att det krävdes Achievements för att du skulle vilja spela igenom det igen.

Då var det väl en synnerligen redundant (och dryg?) fråga, när du uppenbarligen redan visste att det inte var achievements snubben spelade för?

Nej inte direkt faktiskt - det var snarare felformulerat av mig. För vad jag menade var faktiskt om det var det enda som bidrog till att man skulle vilja spela om spelet.

Fair enough. Det är väl mer en sak som får bägaren att tippa över, kanske. Har själv lirat härliga spel som jag inte funnit tillräckligt roliga att varva en gång till utan en ytterligare morot. Inget konstigt med det.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sebbepojken:

7 Days to Die genomgår också en uppgradering till Unity 5 och går från att se ut som ett gammalt halvdassigt spel till ett modernt som faktiskt ser bra ut. Vore kul att se fler bilder från Wasteland 2. De två länkarna jag kikade på här var mest text.

WOOT? Det har jag missat. Måste starta direkt och kolla! Tack!

Inget är släppt än Men om du kikar in på deras utvecklarblogg kan du följa framfarten. Ibland postar han direkta jämförelser, ibland bara nya resultat: http://joelhuenink.tumblr.com/. I tidigt skede talades det om 80% bättre prestanda (högre framerate antar jag) när de började testa Unity 5. Så det vore intressant att se mer än bara text om Wastelands 2.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Sebbepojken:

7 Days to Die genomgår också en uppgradering till Unity 5 och går från att se ut som ett gammalt halvdassigt spel till ett modernt som faktiskt ser bra ut. Vore kul att se fler bilder från Wasteland 2. De två länkarna jag kikade på här var mest text.

WOOT? Det har jag missat. Måste starta direkt och kolla! Tack!

Inget är släppt än Men om du kikar in på deras utvecklarblogg kan du följa framfarten. Ibland postar han direkta jämförelser, ibland bara nya resultat: http://joelhuenink.tumblr.com/. I tidigt skede talades det om 80% bättre prestanda (högre framerate antar jag) när de började testa Unity 5. Så det vore intressant att se mer än bara text om Wastelands 2.

TACK!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar