"Battlefield Hardline är ett fantastiskt PC-spel"

Medlem

But, can it blend?

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av skogsvilden:

Sprutade nästan kaffe över skärmen när jag läste det, lyckades dock hålla inne skrattet som tur är.

Hur kommer det sig att folk på Internet alltid dricker något när de läser nåt kul? Är alla diabetiker utom jag?

Men jag förstår din poäng, det blir minst sagt intressant att se vilken sorts framgångssaga det här kommer att bli.

Du behöver tydligen dricka mycket mera kaffe och dra in på nattsömnen

Medlem

Läste för inte så länge sen en artikel på Gamedev som hade en intressant paragraf

"Utvecklare som hypar sitt spel vet att det inte är bättre än mediokert. Utvecklare som är tysta har förtroende för sitt spel"


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Läser rubriken, hahahahaha är det här ett skämt elr FZ?
Betan va inget annat än BF3 elr 4 i nya kläder o lite nya skit gadgets som fortf inte gick att använda överallt, med repfysik från 90 talet. (Crossbow i look at you).

Singleplayer blir nog att testa "demo version" på och sen väntar på vad DICE gör med Battlefield 5 då dom säger att dom går tillbaka till grunderna vad det nu innebär.

Medlem

Å fy satan, ska det få 60 FPS och 1080p! OCH VARA STABILT VID RELEASE, NÄ DRA PÅ TRISSOR.

Är det här verkligen något vi ska hurra för? Att ett spel är stabilt i start och att man ändra FOV?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av skogsvilden:

Sprutade nästan kaffe över skärmen när jag läste det, lyckades dock hålla inne skrattet som tur är.

Hur kommer det sig att folk på Internet alltid dricker något när de läser nåt kul? Är alla diabetiker utom jag?

Men jag förstår din poäng, det blir minst sagt intressant att se vilken sorts framgångssaga det här kommer att bli.

Du behöver tydligen dricka mycket mera kaffe och dra in på nattsömnen

Haha, kanske är det där felet ligger.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

"PC är den överlägset bästa plattformen för spelande – det menar i alla fall Mike Glosecki ..."

Äntligen någon som förstår det jag säger!

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av skogsvilden:

Sprutade nästan kaffe över skärmen när jag läste det, lyckades dock hålla inne skrattet som tur är.

Hur kommer det sig att folk på Internet alltid dricker något när de läser nåt kul? Är alla diabetiker utom jag?

Men jag förstår din poäng, det blir minst sagt intressant att se vilken sorts framgångssaga det här kommer att bli.

Drack vatten när jag läste det där och det står en kopp rykande hett kaffe på skrivbordet också...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Att ingen annan har gjort en meme av detta... får la dra mitt strå då helt enkelt

Medlem

"Not just porting it over."

Men portas gör det.

Medlem

Haha dessa uttalanden från företag om deras produkter. Säg mig, när fan har man hört företag, allra speciellt spelföretag vara kritiska till sin egen produkt?

Medlem

Var det inte detta de sade om BF3 eller BF4? Men så visade det sig att de utvecklade PC versionen som en portning?

Medlem
Skrivet av Kuci:

Var det inte detta de sade om BF3 eller BF4? Men så visade det sig att de utvecklade PC versionen som en portning?

Du har helt rätt!
Det var exakt det de sa!
Men sedan kröp det fram att det inte alls var PC som var huvud plattformen.
Vad EA och Dice säger har inget värde längre.

Medlem

BF1942. Tack.

12
Skriv svar