GTA V – granatkonstnär får oss att tappa hakan

Robot
GTA V – granatkonstnär får oss att tappa hakan
Inaktiv
GTA V – granatkonstnär får oss att tappa hakan

Någon har inget liv...

Vad som hände sen var helt oväntat!

Medlem

Det fick mig att falla i tårar.

Skägg.
10 Chambers

Hade någon bara nakenchockat hade det varit det bästa klippet.


signatur
Medlem

Du kommer aldrig tro dina ögon!

Medlem

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay


signatur

//monster

Inaktiv

Imponerande men vad är det för färg på hans kläder? Är de gula eller grå?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay

Håller med.
Tittar man på de senaste artiklarna här på FZ så verkar de flesta inte särskilt "nyhets värdiga". Verkar inte hända så mycket inom spelvärlden just nu, därav dessa "nyheter".


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av monsterbenke:

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay

Håller med.
Tittar man på de senaste artiklarna här på FZ så verkar de flesta inte särskilt "nyhets värdiga". Verkar inte hända så mycket inom spelvärlden just nu, därav dessa "nyheter".

Vad är det med er? Det är en rolig grej som passar in perfekt på fz.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av monsterbenke:

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay

Håller med.
Tittar man på de senaste artiklarna här på FZ så verkar de flesta inte särskilt "nyhets värdiga". Verkar inte hända så mycket inom spelvärlden just nu, därav dessa "nyheter".

Vi hoppas att GDC blir startskottet på nyhetsåret 2015!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av monsterbenke:

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay

Håller med.
Tittar man på de senaste artiklarna här på FZ så verkar de flesta inte särskilt "nyhets värdiga". Verkar inte hända så mycket inom spelvärlden just nu, därav dessa "nyheter".

Vi hoppas att GDC blir startskottet på nyhetsåret 2015!

Kanske felciterar men jag vill gärna försvara FZ nu.

Det verkar inte vara mycket till nyheter, t.ex. kolla på TotalBiscuits Co-optional podcast. Det har inte vart mycket alls detta år.

Att FZ lägger ut roliga klipp är bra tycker jag men det kanske borde vara en subhörna eller nåt liknande för detta?

Medlem

Fz börjar likna Aftonbladet mer och mer, LAWL, no joke. gtfo. illumnati confirmed.

Medlem
Skrivet av nils45:

Fz börjar likna Aftonbladet mer och mer, LAWL, no joke. gtfo. illumnati confirmed.

Precis vad jag tänkte..
Detta var verkligen på AB/Ex nivå, de kanske har rekryterat lite folk därifrån. "Hakan träffar golvet hårt" haha, eeeh nej!


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Skrivet av Kuci:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av monsterbenke:

vi är lättroade numer. det som bara kräver att trycka på X är nu alltså nyheter, yay

Håller med.
Tittar man på de senaste artiklarna här på FZ så verkar de flesta inte särskilt "nyhets värdiga". Verkar inte hända så mycket inom spelvärlden just nu, därav dessa "nyheter".

Vi hoppas att GDC blir startskottet på nyhetsåret 2015!

Kanske felciterar men jag vill gärna försvara FZ nu.

Det verkar inte vara mycket till nyheter, t.ex. kolla på TotalBiscuits Co-optional podcast. Det har inte vart mycket alls detta år.

Att FZ lägger ut roliga klipp är bra tycker jag men det kanske borde vara en subhörna eller nåt liknande för detta?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har planer för WTF, stay tuned!

Inaktiv

I fyran va de underbart att träffa en helikopter.

hur är de me de i femman..?

Njae, OK då.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är väl snarare piloten som imponerat nog klarar att träffa granaten.

1
Skriv svar