Battlefield 4 – tävlingsinriktat krig i stor uppdatering

Robot
Battlefield 4 – tävlingsinriktat krig i stor uppdatering
Battlefield 4 – tävlingsinriktat krig i stor uppdatering

För att vara ärlig tycker jag det nya spelläget låter som Call of Duty.

Medlem

Det går inte längre att spawna hos squad-medlemmar som befinner sig i eldstrid. Det var då på tiden. Konstigt bara att det tog nästan 3½ år att få in den ändringen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?

?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Toffelfabriken:

För att vara ärlig tycker jag det nya spelläget låter som Call of Duty.

De verkar ju vara DICE stora förebild så.

Medlem
Skrivet av Milky_81:

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?

Patchen släpps nu, det är vinter nu. Winter update

Medlem

Trodde först att det skulle bli snö i hela spelet.. Men nu när det var bara namnet på en patch så blev jag sadface..


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Milky_81:

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?

Patchen släpps nu, det är vinter nu. Winter update

Ah... det är jag som är lite osynkad eftersom vi inte haft snö på toklänge i Växjö och det inte varit minusgrader på flera veckor Klart det är vinter fortfarande haha


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Geeks Gaming

"All helicopters have
new more agile physics applied (you can do both barrel rolls and loops!)"

Medlem

Mars är en vårmånad. Jag kallar den för spring update.

dmn
Medlem

När jag blir gammal ska jag berätta för mina barnbarn om när Battlefield handlade om 32 vs 32, flygplan, slagskepp, kanoner och stridsvagnar...och moddar som Pirates, Galactic Conquest, Desert Combat och Forgotten Hope.

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Milky_81:

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?

Patchen släpps nu, det är vinter nu. Winter update

Ah... det är jag som är lite osynkad eftersom vi inte haft snö på toklänge i Växjö och det inte varit minusgrader på flera veckor Klart det är vinter fortfarande haha

Vi hade ju snö igår dock


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av Milky_81:

"Winter update" så vi ska alltså vänta ända till i vinter innan vi får den här uppdateringen?

Patchen släpps nu, det är vinter nu. Winter update

Mars är vårmånad, vårpatch.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av dmn:

När jag blir gammal ska jag berätta för mina barnbarn om när Battlefield handlade om 32 vs 32, flygplan, slagskepp, kanoner och stridsvagnar...och moddar som Pirates, Galactic Conquest, Desert Combat och Forgotten Hope.

Absolut bästa inlägget om BF spelen någonsin..

Vad håller EA på med.. Tänker på den enormt irriterande container banan i cod.. 50x50 meter..
Jäla konsol trams.. Detta blir inte BF spel..
Känns bra att man inte lade en enda krona på BF4..
Fruktansvärd tråkig utveckling av BF... Är väl Ea's räknenissar som ligger bakom detta fail...
Nå ja blir till att hitta något annat spel..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av dmn:

När jag blir gammal ska jag berätta för mina barnbarn om när Battlefield handlade om 32 vs 32, flygplan, slagskepp, kanoner och stridsvagnar...och moddar som Pirates, Galactic Conquest, Desert Combat och Forgotten Hope.

Absolut bästa inlägget om BF spelen någonsin..

Vad håller EA på med.. Tänker på den enormt irriterande container banan i cod.. 50x50 meter..
Jäla konsol trams.. Detta blir inte BF spel..
Känns bra att man inte lade en enda krona på BF4..
Fruktansvärd tråkig utveckling av BF... Är väl Ea&#039;s räknenissar som ligger bakom detta fail...
Nå ja blir till att hitta något annat spel..

Dom klassiska spellägena finns ju fortfarande kvar. Det är ju bara ett nytt spelläge som läggs till

Medlem
Skrivet av frittzinator:
Skrivet av chopper:
Skrivet av dmn:

När jag blir gammal ska jag berätta för mina barnbarn om när Battlefield handlade om 32 vs 32, flygplan, slagskepp, kanoner och stridsvagnar...och moddar som Pirates, Galactic Conquest, Desert Combat och Forgotten Hope.

Absolut bästa inlägget om BF spelen någonsin..

Vad håller EA på med.. Tänker på den enormt irriterande container banan i cod.. 50x50 meter..
Jäla konsol trams.. Detta blir inte BF spel..
Känns bra att man inte lade en enda krona på BF4..
Fruktansvärd tråkig utveckling av BF... Är väl Ea&amp;#039;s räknenissar som ligger bakom detta fail...
Nå ja blir till att hitta något annat spel..

Dom klassiska spellägena finns ju fortfarande kvar. Det är ju bara ett nytt spelläge som läggs till

Men det är alldeles för mycket skit med i spelet, de får gärna ha hur många vapen de vill men ta bort all jävla laserlocking och andra skitgadgets.
Var roligare när det var simplare och mer taktiskt.
Levolution var ju ett jävla skämt och det dynamiska vädret likaså. Känner mig lurad!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar