Spana in 17 minuter från vackra Firewatch

Robot
Spana in 17 minuter från vackra Firewatch
Medlem
Spana in 17 minuter från vackra Firewatch

Ser trevligt ut. Lite väl låg FOV dock.

Medlem

Verkar vara ett trevligt äventyr.

Ase
Medlem

ja fov verkade låg + att det verkar som att dom kör med handkontroll så det blir ryckigt vilket gör det ointressant annars såg det lite mysigt ut

Medlem

Härliga röstskådespelare och bra skrivet. Nu vill jag spela det bara för att höra vad dom har att säga. yey

Medlem

Homer medverkar i början när han tappar taget om repet


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Medlem

Huvudkaraktären låter även lite som Brian i Family Guy

Ska sluta göra jämförelser nu ^^


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Inaktiv

Jag gillar den grafiska stilen och utforskning i första person. Blir dock lite fundersam, dels därför att mycket av det grafiska var rätt så fult (framför allt gräset som såg ut som crap och ganska simpel geometri på mycket av terrängen) och dels därför att allt snack över radion slår in en helt annan ton än vad jag hade förväntat mig. Jag trodde spelet skulle satsa på något mer allvarsamt och lite emotionellt vilket jag har svårt att se efter den där dialogen.

Medlem

Fy sjutton vad mysiga röstskådisar. Sköt väldigt fort upp till toppen av min VILL-HA-lista.

Medlem

Gillade deras "banntzzzz" skarpt. Riktigt behagliga röstskådespelare.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Ase:

ja fov verkade låg + att det verkar som att dom kör med handkontroll så det blir ryckigt vilket gör det ointressant annars såg det lite mysigt ut

Det kan hända att dom i det här fallet körde demot med handkontroll. Men det kommer ju öven upp meddelanden i klippet om vilka tangenter som ska tryckas på för att utföra vissa handlingar. Så det kommer säkert vara möjligt att spela med tangentbord och mus

Testpilot

Tyckte det var ganska ryckigt spelande, om det var för att det var en alpha/beta eller youtubes fel återstår att se.

Såg kul ut så detta skall jag ha koll på.

Medlem

Från "Eh" till "Ge mig!" på 17 minuter.

Medlem

När kommer Bear Grylls edition?


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Grymma röstskådisar som sagt, kommer nog bli ett köp! Enda jag tyckte såg kasst ut var skuggorna, kantiga och motsatsen till AA! Ungefär som Resident Evil till Gamecube.


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem

Mysrysligt! Det där vill jag ha.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar