Märkligt att inte Svenska Gamereactor gjort en recension. Eller just de ja, dem recenserar bara de Sony spelen de anser är skit

Medlem

Finns det på PSN Store nu eller när kan man köpa det?

Medlem
Skrivet av Fluffy_fleshwall:

4st i soffa för PS4 går bra, PS3 likaså.

Tackar! Givet köp då

Medlem
Skrivet av Palma:

Finns det på PSN Store nu eller när kan man köpa det?

Det dyker upp någon gång under dagen.

Edit: Det verkar redan finnas - https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/sv-se/spel/hell...

Medlem

inte till PC...fail!

Medlem

Köpte igår och spelade 3 timmar , var riktigt kul och svårt ( friendly fire..... ) . Kommer förmodligen att lessna om 20-30 timmar för det är ganska repetitivt efter ett tag , men för 150 spänn så är jag väldigt nöjd.

Medlem
Skrivet av rysssen:

Hur kan detta inte släppas till PC?

mycket besviken...

troligen för att det är Sony som gick in och stöttade Arrowhead med pengarna för utvecklingen

Medlem

Var väldigt sugen på detta men har inga polare som gillar denna typen av spel som äger en konsol. Får kanske bli att skippa det, då det som Magicka inte verkar vara så kul solo.

Edit: Ångrade mig lite och det blev ett köp, ganska rimligt pris ändå. Helt okej att spela med random-internetfolk, även om många verkar ha fått för sig att de vill spela själva utan att ställa in på privat. Det tar därför ett tag att hitta någon som vill spela med en som man inte tappar anslutningen till.

Medlem

Game of the year! Sådant här gör PS4:an värd. Inget annat bra har ju släppt och detta är anledning 1, till att jag köpte PS4:an så tidigt som jag gjorde. FAB.

PS: Kanske mer troligt att Bloodborne vinner game of, men detta är ett spel att falla tillbaks på.

Medlem

Har ej haft så kul i co-op/mp på flera år kört mest med randoms men det funka...fantastiskt teamplay när FF är på.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

12
Skriv svar