Råkade köpa lite Nintendo 64-prylar

Flakmonkey
Råkade köpa lite Nintendo 64-prylar

Som Tradera-junkie lägger jag bud på saker både här med ett lågt maxbud i hopp om att göra kap. Det brukar självklart inte resultera i särskilt mycket då jag inte är den enda som gör på samma sätt, men förra veckan trillade vinsterna in som aldrig förr något och här nedan har ni resultatet. Från att inte ha haft ett enda N64-spel har jag nu en hel hop. Visserligen är några dubbletter (de går alltid att byta/sälja vidare) och det är inte bara klassiker direkt, men fick tex Majoras Mask för ca 60 spänn vilket måste anses som helt okej. Lägg därtill ett par konsoler samt en hop handkontroller och jag kan nog inte vara något annat än nöjd.

[ia=1039364; large]

#blogg

Medlem
Råkade köpa lite Nintendo 64-prylar

Fin samling. Plockade själv fram mitt N64 idag och har suttit och lirat Mario 64 i timmar

Medlem

Riktigt trevligt! Jag och min bror hade ett N64 på den tiden det begav sig som tyvärr har försvunnit iom några flyttar genom åren (OBS: Not Guilty!). Men suget efter att skaffa ett igen ökar dagligen
Minns att World Cup 98' spelades friskt när det var fotbolls VM.

Du har många roliga timmar framför dig

golden eye,,best shit ever..bråkade dela av skärmen med ett täcke när vi lirade:D


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar