GTA Online – jaga cyklister med lastbil

Robot
Medlem
GTA Online – jaga cyklister med lastbil

Jag måste erkänna att jag är förvånad över att man inte har annonserat ut något Cops & Crooks ännu - en av spelfavoriterna från GTA IV. Det känns ju som att det spelläget skulle passa in ganska bra i Heist-uppdateringen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Äntligen kan jag få utlopp för mina aggressioner mot cyklister i trafiken.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

ELF
Medlem

Låter som att online kommer bli wunderbar. Längtar bara mer och mer efter GTA.
Hoppas jag inte blir besviken på bilfysiken. Kan inte med att köra bil i tidigare GTA spel längre.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kan dom inte återinföra gående Harikrishna-grupper som man kan köra över med bil och få GOURANGA? Lite gibb-fysik på det så det blir splattrigt och blodigt också!

Medlem

Come Out to Play läget är tvärtom från vad ni skriver. Det är dom som flyr som är till fots och har ett liv var medan dom som jagar måste stanna på fyrhjulingar eller motorcyklar samt har oändligt många liv.

Medlem

Vet inte hur du lyckades missuppfatta come out and play läget

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, come out to play-läget var en skön referens.

Medlem

Haha, asskönt att jaga cyklister med en stor lastbil jue!

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Äntligen kan jag få utlopp för mina aggressioner mot cyklister i trafiken.

hahaha damn right skulle vara nice med huge dildo in front spike em on

Medlem

Äntligen kan folk spela det istället för att jaga oss cyklister på riktigt i trafiken.

Avstängd

Haha måste vara försiktig, spelar för mycket, kan råka göra så på riktigt.

ELF
Medlem

På tal om att jaga cyklister med lastbil. Undrar om personen jag körde förbi i dag sket på sig. För strax efter mig kom två lastbilar med långa och breda släp med nånting stort lastat. Det var dessutom kanska trångt då det var den enfiliga sidan av en 2+1 väg.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ge mig mer singel player, ogillar att spela med andra.

Medlem

Haha nice, favoritscenen ur T2

emj
Medlem
Skrivet av ELF:

Undrar om personen jag körde förbi i dag sket på sig.[..]Det var dessutom kanska trångt då det var den enfiliga sidan av en 2+1 väg.

2+1 är ondska inkarnerad i vägform.

"Come out and play" läget får mig att tänka på "Stop Ham" videos. Vanliga människor mot bilister är mycket roligare, om GTA nu skulle kunna simulera vanlig trafik.

undertexter:

GTA style:

1
Skriv svar