Svenska storspelet Mad Max släpps i september

Robot
Medlem
Svenska storspelet Mad Max släpps i september

"Samt tråkiga nyheter för dig som inte bytt till den nya generationens konsoler."

Aa

fast ne

Det blir ett bra spelår (höhö), Half-Life 3, Fallout 4, Mass Effect 4, Gears of War 5, Mad Max, etc ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

hmmm ingen PC release?

Medlem

Tråkigt att man inte kommer kunna köpa det här spelet. Jag skulle gärna vilja göra det, men jag tänker inte skänka pengar till en person som säger sig hata mig och alla andra män.

Medlem
Skrivet av Oneone:

hmmm ingen PC release?

As you might have also read, Warner Bros. and Avalanche have decided to ditch the last-gen versions of the title. For those that are interested in playing on PlayStation 4, Xbox One, or PC, Warner is also offering a pre-order bonus for Max’s car, the Magnum Opus.

Skrivet av LVX156:

Tråkigt att man inte kommer kunna köpa det här spelet. Jag skulle gärna vilja göra det, men jag tänker inte skänka pengar till en person som säger sig hata mig och alla andra män.

Say what now?


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Avstängd

Tråkigt att de inte utvecklar det till förre generationen?

Dum dummast och dummare som tycker det är tråk, det är bra, så det blir bättre optimerat med senaste istället.

Man ser ju hur PC spelen ser ut idag.

Medlem

Har länge sett fram emot detta spel

Medlem
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av LVX156:

Och slutligen, min personliga favorit.

http://i.imgur.com/K9JrVmt.jpg

Synd, för det kommer säkert att bli ett bra spel.

Hade nog avbokat mitt ex av Mad Max om det inte vore för att jag bokade den redan förra året för 200kr till PS4 när jag inte ens visste vad det var för spel. Bokade på ren impuls grisen i säcken på grund av det låga priset.

Say woot? Var fan kan man boka det till PS4 för 200 kr???

wowhd.se brukar ha snuskigt bra priser och många gånger fel priser på förbokningar. Är inte lika vanligt i år men plockat mig en del pre orders på PS4, Wii U, PC och PS3 titlar.
Beställde mig Dead or Alive Last Round till PS4 för 255kr i helg när det var 20% rabatt på spel. Nästan halva av vad webhallen vill ha.

Dock tar det minst 1 vecka extra innan dom skickar och frakten tar ca 2 veckor. Så om du vill ha spel på releasedagen är det inte att rekommendera.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem

Har ingen aning om vad alla andra i denna tråd pratar om men ser fram emot detta spel. Filmerna är ju kult så man hoppas ju dom lyckas fånga känslan något sådär. Köp!

Medlem

Avalanche Studios brukar göra väldigt underhållande spel så det blir nog ett köp. Trots att några kronor eller ören eventuellt kan gå till Dahmer.

Medlem

Kommer definitivt vänta på recensioner innan jag köper detta spel, om nu inte CE kommer med en modell av en minst sagt känd bil.

1
Skriv svar