Counter-Strike – varför är Dust2 så populär?

phi
Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av phi:

Bitch please, cs_mansion.

Haha! Det var länge sedan... Jag och några polare brukade spendera fredagarna på cs_mansion på det lokala internetcaféet ca år 2000.

Usch. Tiden går.

Det var en fantastisk rolig tid.

Jag spelade aldrig CS seriöst överhuvudtaget men när jag spelade på våra lokala lan så brukade jag ibland dra igång wallhack och aimbot på just mansion med AWP och sköt alla i huvudet igenom muren oavsett om jag var CT eller T. Fy fan vilket liv det blev i lokalen.

Medlem

Var är cs_siege nu förtiden? =P

Medlem

CS skulle bli mycket roligare om någon cs_ eller as_ bana blev riktigt populär. Det är dessa banor som jag gillar allra mest. Kanske att man kan hitta på en bana där man antingen kan rädda gisslan eller spränga en bombplats. Det skulle vara lite roligt med en bana där man måste prioritera vad som är mest värt att försvara.

Medlem
Skrivet av Ostbit:

cs_747 !!!

Japp!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Så sjuuuuukt trött på Dust2. Gamla favoriter har alltid varit Nuke och Inferno, men min nya favorit är definitivt Mirage!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Så sjuuuuukt trött på Dust2. Gamla favoriter har alltid varit Nuke och Inferno, men min nya favorit är definitivt Mirage!

om du inte gillar dust2 är du inte en riktig cs spelare


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av jonis:

Så sjuuuuukt trött på Dust2. Gamla favoriter har alltid varit Nuke och Inferno, men min nya favorit är definitivt Mirage!

om du inte gillar dust2 är du inte en riktig cs spelare

Haha, du har humor iaf. ,)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

cs_tomte


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

12
Skriv svar