Wolfenstein: The Old Blood – kötta nazistarkeologer i Bayern!

Robot
Wolfenstein: The Old Blood – kötta nazistarkeologer i Bayern!

The New Order, ett av förra årets 10 bästa spel, får en fullblodig prequel redan i år.


Medlem
Wolfenstein: The Old Blood – kötta nazistarkeologer i Bayern!

Blir ett givet köp, hade riktigt roligt med New Order.
Riktigt bra singleplayer spel, något som inte skapas allt för ofta i den här genren.

Medlem

Sweet! Love the smell of nazist in the afternoon

Medlem

Nice, får hoppas att det blir minst lika bra som New Order och jag diggar verkligen den lilla humorn de har i slutet på trailern med


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Gen
Medlem

Mäktigt! TNO var riktigt grymt.

Medlem

underbart ju
sköna vibbar av örnnästet med linbanan i trailen.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Måste testa New Order,
Minns inte mycket ifrån SP delen av RTCW, däremot att MP var fruktansvärt underhållande!

Medlem

Fan va göttttttt


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Låter suveränt, tyckte själv att första kapitlet i TNO var det bästa


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelar igenom TNO för första gången nu, älskar det! Längesen man spelade ett FPS med så mycket fokus på en riktigt bra SP-upplevelse! Ser fram emot detta!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Lite häpen att det utannonseras så nära inpå men inte mig emot. Ska definitivt spelas

Medlem

Håller med er riktigt bra singelplayer lir. Och det är ett så enkelt koncept inget revolutionerade precis men ändå så underhållande

Medlem
Medlem

Det känns lite väl tidigt att släppa ett nytt Wolfenstein redan nu.
Kommer de att göra en "CoD" (dvs släppa nytt varje år)?
The New Order gillar jag inte direkt, och detta lär ju ha i princip samma känsla.

Jag får nog fortsätta längta efter en, enligt mig, värdig uppföljare till Return to Castle Wolfenstein.

Medlem

Detta ser ju bättre ut än TNO. Storyn var ju riktigt "bleh" i TNO.

Detta verkar onekligen bättre. Verkar som att det är mer "mystery" tema i detta spel vilket gillas, for sure.

Blir garanterat ett köp.

Medlem

Detta är ett måste

Medlem

Jag väntar för övrigt fortfarande på ett sådant här typ av spel där man får döda ondskan nummer 1 (iaf om man räknar mängden döda): Kommunister.

Vore nice med ett spel där man fick slakta commies samt ha den lönnfeta Stalin som slutboss

Medlem

Vart bokar man det?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

ooh får se om man har råd att skaffa det på direkten eller om jag väntar ett tag innan köp, TNO var värt alla ören åtminstone, och jag ser då fram emot detta

Medlem

New order är definitivt den bästa shootern 2014

Medlem

New Order hade ju ingen AI!!!

Kan inte fatta att folk gillar att skjuta sönder fiender som är så himla korkade.

Hade Ain varit bättre hade det ju varit ett coolt spel. Nu var det ett mediokert spel helt enkelt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Sweet! Love the smell of nazist in the afternoon

eeeheeee....vänta va?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Älskade RTCW så det här ska bli kul att prova!

Medlem
Medlem

Blir fan en pre-order på den! Wunderbaum! ;D


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Jag väntar för övrigt fortfarande på ett sådant här typ av spel där man får döda ondskan nummer 1 (iaf om man räknar mängden döda): Kommunister.

Vore nice med ett spel där man fick slakta commies samt ha den lönnfeta Stalin som slutboss

Haha, en andling spinoff till Wolfenstein fast med kommunisterna som fiender vore ju hur fränt som helst


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nice. Gillade TNO!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Är det DLC eller ett fullvärdigt spel?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

omg omg omg omg omg.


signatur

Nämen!

Medlem

Spelet verkar inte vara tillgänglig för förbokning på Steam ännu.
Snart hoppas jag! Säkert köp

12
Skriv svar