Se köttig gameplay från svenska Warhammer: End Times

Robot
Se köttig gameplay från svenska Warhammer: End Times
Medlem
Se köttig gameplay från svenska Warhammer: End Times

Ser riktigt intressant ut

Medlem

Det här börjar ju se riktigt bra ut

Medlem

intressant som satan..

Medlem

Kan det vara ett riktigt bra Warhammer?!?!?!?! GW horar ut sin licens o det kräks ut skräp. Enda bra är Dark Omen och Dawn of War.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ser riktigt nice ut men... var minigunnen en hagebössa? (ja jag vet det var pre aplpha men kunde inte låta bli)

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ser riktigt nice ut men... var minigunnen en hagebössa? (ja jag vet det var pre aplpha men kunde inte låta bli)

snarare ett vanligt svartkrutvapen med roterande pipor som avfyras var för sig istället för att behöva laddas om direkt


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Petrik:

Ser riktigt nice ut men... var minigunnen en hagebössa? (ja jag vet det var pre aplpha men kunde inte låta bli)

snarare ett vanligt svartkrutvapen med roterande pipor som avfyras var för sig istället för att behöva laddas om direkt

aha där ser man, då har man lärt sig något idag med, tackar

Medlem

Mysigt! Skavens är aldrig fel. Även om det hade varit minst lika kul att spela råtta som att slakta dom.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Mysigt! Skavens är aldrig fel. Även om det hade varit minst lika kul att spela råtta som att slakta dom.

Ja verkligen, ser fram emot att möta på typ ett "doomwheel" komma brännandes med skavens totally f-up on warpstone x)

Medlem

Tjaa, varför inte? Man har ju varit bra sugen på Left 4 Dead 3 ett bra tag nu och eftersom det aldrig tycks dyka upp


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ah, ingen chaos gud är lika gudomlig som den kåta råttan.

Skägg.
10 Chambers

Jag spelade det förra veckan, ska skriva ihop mina intryck!


signatur
Medlem

MER WARHAMMER ! Fortsätter det såhär så måste någon göra ett bra warhammer spel någon gång !

Skulle dock gärna se ett rollspel i denna värld. Något likt Dragon age inqusition eller så.

Eller ett total war liknande där man styr hela armeér...

...FAST DET KOMMER JU !!!

Medlem

Ge mig nu bara en Bright Wizard så ska vi se om vi inte kan ge Skaven ett varmt välkomnande. En mysig brasa har ju ingen dött av...

Medlem
Skrivet av Bahoven:

MER WARHAMMER ! Fortsätter det såhär så måste någon göra ett bra warhammer spel någon gång !

Skulle dock gärna se ett rollspel i denna värld. Något likt Dragon age inqusition eller så.

Eller ett total war liknande där man styr hela armeér...

...FAST DET KOMMER JU !!!

Jag hade mördat min familj för att få ett Warhammer spel i samma klass som DA: Inquisition.

Medlem

Någon mer som får dark messiah vibbar?

Medlem

Så ett bords-spel går och blir FPS?


signatur
Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Kan det vara ett riktigt bra Warhammer?!?!?!?! GW horar ut sin licens o det kräks ut skräp. Enda bra är Dark Omen och Dawn of War.

vilka spel snackar du om?!
Finns ett total war inspirerat warhammer spel som är bra. Space Marine var också okej. Gamla Firewarrior var det också. Fimms.gå

Medlem

Woohoo! Det här behövs.

Medlem

Hoppas verkligen att detta spel blir populärt. Har alltid gillat Warhammer men majoriteten utav de digitala spelen blir bara mediokra spel.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Ser riktigt nice ut men... var minigunnen en hagebössa? (ja jag vet det var pre aplpha men kunde inte låta bli)

Ha! kollade Deathwing trailern precis efteråt och var nära på att reagera. Sen insåg jag att du menade Engineerns vapen i Vermintide.... kan ju vara en Witchhunter också.. Men på min tid hade typ engineers, outriders och pistoliers repeater-vapen, (De kunde vara unit champions i handgunner enheter också, sen fanns det till Steam tank commander och på War wagon, men nu pratar vi lång tid tillbaka) Möjligtvis kunde Captains och Generals ha dem också, men jag brukade ha dem för närstrid och moral. Det påminner mig, brukade nog ha min Captain med en enhet knights och flankera rätt kraftigt.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Kan det vara ett riktigt bra Warhammer?!?!?!?! GW horar ut sin licens o det kräks ut skräp. Enda bra är Dark Omen och Dawn of War.

Nehedu, massvis med andra bra Warhammer spel. Tex Chaos Gate, Space Crusade, Space Hulk Ascension, Mark of Chaos, Mark of Chaos: Battlemarch, Space Marine, Fire Warrior, Rites of War.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag spelade det förra veckan, ska skriva ihop mina intryck!

Vet du om de kommer supporta split screen?

Medlem

Lite Might and Magic

Skrivet av albinmartin:

Någon mer som får dark messiah vibbar?

Precis vad jag tänkte, såg ut som samma fightingmekanik!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Lite Might and Magic

Skrivet av albinmartin:

Någon mer som får dark messiah vibbar?

Precis vad jag tänkte, såg ut som samma fightingmekanik!

Implementerar de kicken så är det givet köp för min del

1
Skriv svar