Pandaren blir level 100 i World of Warcraft utan att välja fraktion

Robot
Pandaren blir level 100 i World of Warcraft utan att välja fraktion
Medlem
Pandaren blir level 100 i World of Warcraft utan att välja fraktion

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Och hur många timmar har han inte lagt ned på detta, i stället för att spela det som en "vanlig" spelare?
Roligt att spendera 200 timmar med att plocka blommor för att visa en poäng, som ingen bryr sig om.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Och hur många timmar har han inte lagt ned på detta, i stället för att spela det som en "vanlig" spelare?
Roligt att spendera 200 timmar med att plocka blommor för att visa en poäng, som ingen bryr sig om.

Jag bryr mig.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Leave Pandaren alone!!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Och hur många timmar har han inte lagt ned på detta, i stället för att spela det som en "vanlig" spelare?
Roligt att spendera 200 timmar med att plocka blommor för att visa en poäng, som ingen bryr sig om.

Jag bryr mig.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Och hur många timmar har han inte lagt ned på detta, i stället för att spela det som en "vanlig" spelare?
Roligt att spendera 200 timmar med att plocka blommor för att visa en poäng, som ingen bryr sig om.

Du bryr dig tillräckligt för läsa och kommentera? Och vad är "vanlig" spelare? Så länge man har kul så spelar det väll ingen roll hur man spelar? Tycker det är kul att folk gör saker som det inte är tänkt från början.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Och hur många timmar har han inte lagt ned på detta, i stället för att spela det som en "vanlig" spelare?
Roligt att spendera 200 timmar med att plocka blommor för att visa en poäng, som ingen bryr sig om.

Det här är udda nog för att få mig, en "vanlig spelare", att höja ögonbrynet. Jag bryr mig.

Inaktiv

Har inte detta varit uppe en gång tidigare? Eller är det en ny karaktär?

Medlem

tänkte samma sak men det var när han dingade 90...

Medlem
Medlem

LOL!

Jag spelade en karaktär till ungefär /20 (vet att jag åtminstone gick förbi /15) i newbie arean i Neocron, men den här snubben är en helt annan division!

Medlem
Skrivet av Segas:

Har inte detta varit uppe en gång tidigare? Eller är det en ny karaktär?

Det var level 90, innan WoD tror jag.

Inaktiv
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Segas:

Har inte detta varit uppe en gång tidigare? Eller är det en ny karaktär?

Det var level 90, innan WoD tror jag.

Ah, så pass.

1
Skriv svar