Mortal Online Pre-Order

Medlem
Mortal Online Pre-Order

Nu dagarna efter att Pre-Ordern till Mortal Online släpps så vill jag bara fråga vilka här på FZ som bokat och vill gärna vet i vilket Block ni kom?

Medlem

Jag har självklart bokat det och hamnade i block B. Synd att det blev kaos med deras block systeme för att det stod först att jag var i A sen bytes jag till B. Otur, men det är väl bara 2 veckors skillnad mellan starterna. Vad hamnade du själv i?

Kul att höra från dom som spelar nu på måndag, om det verkligen är så bra som dom skriver det som.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Kom också med i Block B.

Medlem

jag kom också med i block B, men min kompis kom med i A och han ska åka bort i 3 veckor så jag får låna hans konto tills Block B öppnar. Så om det inte är nått NDA uppe under block A så kommer jag posta filmer och screenshots här på FZ.

Medlem

Kul med lite FZ spelare! Ett tag trodde jag var ensam

Men Kraver jag har some bad news, det kommer vara NDA om jag förstod det rätt. Men du kan ju alltid posta lite till mig och Hannu87 i PM?

Vore grymt.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jag ska försöka, fått orders av min kompis att försöka att inte bli bannad. Så om NDA är uppe så får jag vara försiktig osv.

Megadelux

Kraver. Bryter du NDA så kommer du garanterat åka ur beta.

Medlem

lol @ renod.

Men nu får jag också spela edit men jag skiter mest i det här spelet eftersom dom aldrig låter oss spela.

Aion here I come!:up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar