Medlem
Fallen Earth

Så vad tror ni om detta spel? Kommer det falla på mållinjen som de flesta andra nyare MMORPG?
Själv så sitter jag och väntar på min betanyckel ska ramla ner i brevlådan.


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem

Vänta vad är detta för spel?
Har hört talas om det men har glömt bort vad det är... lol.
Är det ett postapolystiskt spel, eller vad det heter


signatur

Wai

Medlem

Jepp, det stämmer MMORPG alá Fallout kan man säga. Du kan kolla in spelets officiella hemsida på http://www.fallenearth.com/.


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem

Det verkar sjukt intressant för mig iaf, det ENDA MMORPG som jag vet som har nånstans att ställa sina fordon/hästar. Riktigt bra, bara om dom förbättrar grafiken lite.


signatur

Wai

Medlem

Förresten, vilket faction ska du vara om du kommer med i betan?
Jag sitter och funderar:P


signatur

Wai

Medlem

Spelet är lite tungdrivet men kul som fan


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Har du spelat betan?


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Har du spelat betan?

Är det fortfarande NDA på spelet säger jag nej, annars säger jag ja


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Åh, najs!
Jag väntar fortfarande på min:(


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Åh, najs!
Jag väntar fortfarande på min:(

lycka till! jag har väntat länge på att få komma med, så chansen är nog väldigt minimal

man får hoppas det kommer någon open beta snart

mer angående spelet, så tycker jag inte att den officiella sidan ger så mycket information om själva spelsättet

jag har hoppats att detta kommer bli nya SWG, där man inte bara springer runt och grindar och matar monster för exp utan kan spendera speltid med att göra annat kul, crafta items, sociala aspekter, rollspelande?

någon som kan länka någon sida med lite mer info?

Medlem

Hade det vart helt lvl fritt som dom snacka om kunde det blivit bra, men ack så besviken jag vart! Inget riktigt sandbox med lvls tycker jag..


signatur

//mvh

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fick min beta key för två dagar sen och har inte märkt det :crazy:
Ska bli att testa nu, synd att jag åker bort om fyra dagar men får lira så mycket som möjligt!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Fick min beta key för två dagar sen och har inte märkt det :crazy:
Ska bli att testa nu, synd att jag åker bort om fyra dagar men får lira så mycket som möjligt!

Samma här! skit najst

nu fan ska det beta testas hårt!
fan vad glad jag är för att jag fick komma med i alla fall

Medlem

Har du spelat något?
Själv håller jag på att installera, nedladdningen var klar för skit länge sen men har varit borta.

Edit: '' Fallen Earth is down for maintence '' * RAGE * NOOO! * RAGE *


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Har du spelat något?
Själv håller jag på att installera, nedladdningen var klar för skit länge sen men har varit borta.

Edit: '' Fallen Earth is down for maintence '' * RAGE * NOOO! * RAGE *

haha Rage, precis vad jag kände när jag installerat och patchat allting

men om jag räknat ut tiden rätt så bör servern vara uppe klockan 20.00 svensk tid.. om jag nu räknat ut rätt alltså hehe

Medlem

Har spelat lite nu, är fortfarande på tutorialen. Skulle bara ändra inställningar för att min dator är rätt så smiskad på medium inställnigar :/
Aja, grymt spel förövrigt, nu ska liras!


signatur

Wai

Medlem

Till er som undrar lite hur fallen earth är, så utan att kringå NDA så är allt jag kan säga om det lilla jag hunnit spela i betan är att jag har inte haft så här kul med ett MMO sen SWG..

Ni som vill testa betan kan fortfarande ha en chans om ni går in på officiela sidan och ansöker

så passa på innan chansen rinner iväg om ni vill få en chans att testa och ännu bättre hjälpa utvecklarna att förbättra spelet innan release

Medlem

Kan vara jag som är lite efter men hittar inte där man signar för betan på hemsidan :/

Medlem

Jag kan tyvärr inte hitta vart man signar upp sig heller längre

Men testa länken här
http://www.fallenearth.com/devhunt

tydligen ska man nog kunna registrera sig för denna devhunt och få testa betan på köpet

Men om den bara håller till efter tävlingen vet jag inte, bäst att kolla runt mer på sidan

Medlem

Vilken faction ska ni gå med i?
Vad heter ni in-game?
Har lust att köra lite med någon
Jag heter Fularn.


signatur

Wai

Medlem

nu e det ju dags för öppen beta!

Kan ju vara kul att få med FZ-folket i samma gille håll utkik på www.000d0.com (när jag väl får upp servern igen)


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Vilket roligt namn


signatur

Wai

Medlem

Gäääsp... tämligen tråkigt spel, testade ett par timmar innan
det åkte i papperskorgen.

Hoppas på Mortal Online nu till SW:TOR släpps

Medlem

Doh, kan inte spela fallen earth dom sista dagarna:/
Min dator har packat ihop - igen.


signatur

Wai

Medlem

Håller på och laddar ned OB, hoppas på det bästa. Intressant är ju bara förnamnet.

Medlem

Någon som fortfarande lirar FE ?

Medlem

Jag gör det.. det är som natt och dag nu.. flyter på hur fint som helst..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar