Blackrock Mountain – nytt Hearthstone-äventyr nästa månad!

Robot
Medlem
Blackrock Mountain – nytt Hearthstone-äventyr nästa månad!

Roligt att de varierar expansionerna i form av kortpaket och dessa singelplayer-upplevelser. Curse of Naxx var en trevlig bekantskap och detta kommer säkerligen bli detsamma. Ser ut att vara en del nyskapande dragon-mekaniker.

Har själv dumpat allt för många timmar (räknas nog lättare som veckor och dygn nu för tiden...) i Hearthstone och mer lär det bli!

Releasehästryttare

Urgh .. dags att börja grinda guld igen då...

Skribent

Kul att de håller igång tempot på lanseringarna. Och kul som du säger Pada-chan att de varierar mellan kortpaket och singleplayer-upplevelser.

Synd bara att jag fortfarande inte har alla korten jag vill ha från GvG


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Det är mer "ekonomsikt" att köpa expansionen för riktiga pengar och använda ditt guld till att köpa packs eller arena.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Det är mer "ekonomsikt" att köpa expansionen för riktiga pengar och använda ditt guld till att köpa packs eller arena.

Och så får man ett coolt cardback på köpet.

Medlem

Kul med en ny expansion men trailer är kass. Jag är förvånad att så dålig voice acting och manus kan slippa igenom blizzards kvalitetskontroll. Kanske samma chef som tyckte att voice actingen i Diablo 3 var bra.

Medlem

Ooooh, härligt!

Håller med också...har inget emot att betala för detta ^^

Medlem

Absolut ingenting emot att betala för detta. Jag gillar upplägget väldigt mycket, eftersom även om det bara är 31 nya kort så är det en rolig upplevelse också, och att de hoppar mellan dessa äventyren och fulla expansioner gör att de kommer kunna hålla tempot uppe mycket bättre. Har vi riktig tur så kanske vi ser ännu en expansion inom halvåret.

Medlem

Bra, då får TB en anledning att göra flera Hearthstone-videor.

1
Skriv svar