Dark age of Camelot, jag längtar tillbaka!

Medlem
Dark age of Camelot, jag längtar tillbaka!

Av alla spelminnnen så sitter nog Daoc kvar som det starkaste. Vet inte ett smack av vad som hänt med spelet då jag slutade spela förutom att det kommit en hord av expansioner.

Någon som orkar ge sig in och förklara hur spelet ter sig idag? är det några stora skillnader? Är det värt att kanske kasta sig in i det igen?

Vad jag kunde snappa upp på lite olika sidor är att det är brist på folk, men hittar väldigt lite info om något annat.

Så, upplys en gammal Daoc-lover, i beg you! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

TBR
Medlem

jorå, är väl full fart på US/Devon cluster ivarjefall.

Alla andra cluster är det lite folk på, har snackats om charter transfer från Bossiney & Killibury cluster till Devon men ser ut att gå trögt för dom.

Även daoc origin server har det pratats om, men jag personligen tror inte att bli av tyvärr... origin ska vara med gamla emain osv.

Finns en del filmer & info om daoc origins på nätet.

Medlem

Jag läntar också tebax!!!

Medlem
Skrivet av TBR:

jorå, är väl full fart på US/Devon cluster ivarjefall.

Alla andra cluster är det lite folk på, har snackats om charter transfer från Bossiney & Killibury cluster till Devon men ser ut att gå trögt för dom.

Även daoc origin server har det pratats om, men jag personligen tror inte att bli av tyvärr... origin ska vara med gamla emain osv.

Finns en del filmer & info om daoc origins på nätet.

Tack för svar, skulle du kunna länka till videos med gameplayet som det är nu? allt jag hittar är gamla videos från den tiden jag spelade (Shrouded isles) Antar att de skiljer sig en del från det nu? 8)


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Jag längtar också tillbaka som gammal midgårdare, Spindelhalla, Nisses Lair, Dödens Gruva (som senare avvecklades), gamla Emain Macha, där Midgård råcampade AMG det första året spelet var ute och Albionerna knappt vågade sig ut ur APK.

Glömmer aldrig när vakterna i APK (Man at Arms) jagade oss hela vägen till AMG, hysteriskt roligt.. Ja jag säger då det.... för att inte tala om relic raids i DAoC som var något alldeles speciellt.

Eller känslan att expa i Yggdra Forest med vetskapen att det var en Infiltrator någonstans som dödade andra expare, otäckt värre!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar