Counter-Strike: GO slår rekord - över 464 000 spelare samtidigt

Robot
Counter-Strike: GO slår rekord - över 464 000 spelare samtidigt

15 år efter första släppet är nytändningen för Counter-Strike ett faktum - spelarantalet har ökat lavinartat senaste året.

#counter-strike, #counter-strike-global-offensive


Medlem
Counter-Strike: GO slår rekord - över 464 000 spelare samtidigt

Är ju ett ganska så underhållande spel, snabbt och enkelt att komma igång också.

Avstängd

Inget roligt spel ser det ut som.

Medlem

Tycker det bär cs-fanan med värdighet.
Det är mitt go-to game när jag får tid att spela när ungen vaggats och frugan somnat... om jag själv inte somnat förstås.

Medlem

Bästa fps, spelet! Så simpelt och lära sig, men så svårt och bemästra ordentligt!!

Medlem

Började lira det som satan i slutet av förra året men har redan tröttnat =/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KloN:

Tycker det bär cs-fanan med värdighet.
Det är mitt go-to game när jag får tid att spela när ungen vaggats och frugan somnat... om jag själv inte somnat förstås.

Somnade framför menyn till Heroes of the Storm igår... vaknade en timme senare i fotöljen.


signatur
Skrivet av lillbrorsan:

Började lira det som satan i slutet av förra året men har redan tröttnat =/

Då tycker jag att du ska skaffa några roliga vänner o lira med. För det har jag och även om vi inte är kungar på spelet så har vi alltid roligt. När vi väl hinner lira dvs, pga barn osv.

Medlem

Så länge man slipper spela med efterblivna ryssar är det kul.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av KloN:

Tycker det bär cs-fanan med värdighet.
Det är mitt go-to game när jag får tid att spela när ungen vaggats och frugan somnat... om jag själv inte somnat förstås.

Somnade framför menyn till Heroes of the Storm igår... vaknade en timme senare i fotöljen.

Spelet kanske är roligare än menyn?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vad finns det annars att spela? CoD har ju inte ens så man kan hosta och bli admin över sin egna server.

Medlem

CS:GO är egentligen det enda värdiga fps spelet just nu om man vill tävla mot andra människor i ett populärt fps spel. Det är riktigt roligt om man lär sig att bli någolunda bra i spelet så att man kan köra MM och toppa listorna.

Medlem

Även om jag inte är ett CS-fan får man ändå säga att det är imponerande, inte ofta en serie där det första spelet var en megahit, sedan lyckas lämna den bakom sig i ett nytt spel. Även om det är nyversion eller vad som helst.

1
Skriv svar