Steam växer med 50 procent - varje år

Robot
Steam växer med 50 procent - varje år

Gabe Newell snackar om Steam Machines, Source 2 och en av anledningarna till varför hans förmögenhet räknas till över 10 miljarder kronor.


Medlem
Steam växer med 50 procent - varje år

Dröjde inte många timmar innan det kom en artikel där Notch nämns den här veckan, jag som trodde vi äntligen skulle få en Notch-fri vecka!

Medlem

Han som intervjuar sitter ju still som en staty och rör inte en min xD Ser ju bara uttråkad ut, Det är ju Lord Gabe för f*n!

Inaktiv

Hur är det egentligen det här med att föredra en fysisk spelskiva och digital nedladdning,
tror det är stor skillnad på konsol och pcspelare,

pcspelare köper mer digitalt än konsollspelare och konsollspelare köper mest fysisk spelskiva.

Eller ?

Medlem

Skulle inte vara förvånad om Gabe Newell går bort om några år pga hjärtattack. Snubben är jävligt tjock..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte vara förvånad om Gabe Newell går bort om några år pga hjärtattack. Snubben är jävligt tjock..

Man kan faktiskt ha bra kondition och övriga värden och vara tjock;) i hans fall varför inte gotta på sög lite han har nog råd med lite nya organ om så behövs;(

Medlem
Skrivet av FeskarN:

Han som intervjuar sitter ju still som en staty och rör inte en min xD Ser ju bara uttråkad ut, Det är ju Lord Gabe för f*n!

Inte på slutet, bästa skämtet 2015.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av delete:

Dröjde inte många timmar innan det kom en artikel där Notch nämns den här veckan, jag som trodde vi äntligen skulle få en Notch-fri vecka!

Jag hade nog agerat annorlunda om jag fick en kvart med Gabe


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte vara förvånad om Gabe Newell går bort om några år pga hjärtattack. Snubben är jävligt tjock..

Han har även blivit rätt gammal. Ser ju inte alls ut som på memes.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

4K 60hz på steam machine nya unreal. GG XBone pS4

Medlem
Skrivet av Oneone:

4K 60hz på steam machine nya unreal. GG XBone pS4

till vilket pris?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av FireFart:

Hur är det egentligen det här med att föredra en fysisk spelskiva och digital nedladdning,
tror det är stor skillnad på konsol och pcspelare,

pcspelare köper mer digitalt än konsollspelare och konsollspelare köper mest fysisk spelskiva.

Eller ?

Ja det stämmer nog, själv fördra jag skiva på konsol det känns gött att ha en samling hemma. sen är fördelen att man kan byta/sälja spelet på gamestop om man vill.

på pc är det digitalt 100%


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gabe växer också lite på bredden varje år

Medlem

Har köpt rätt många spel digitalt på PS3, smidigt om man byter hdd tex

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skulle inte vara förvånad om Gabe Newell går bort om några år pga hjärtattack. Snubben är jävligt tjock..

Det skulle nog inte skada för honom att gå ner lite, för hans egen skull och familjens, förhoppningvis dock så är gör han årlig check-up så ingenting är helt åt helsike.

ELF
Medlem

Måste säga att jag älskar toppkommentarerna på YouTube

Skrivet av FireFart:

Hur är det egentligen det här med att föredra en fysisk spelskiva och digital nedladdning,
tror det är stor skillnad på konsol och pcspelare,

pcspelare köper mer digitalt än konsollspelare och konsollspelare köper mest fysisk spelskiva.

Eller ?

Till störst del beror det väl på att det är lättare att ladda ner. Men sen så finns det ju inte så många spel att köpa på skiva längre, om det inte är samlarutgåvor.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Geeks Gaming

Hahha Älskar att han börjar med "So im Gabe Newell and I work at Valve "

Medlem
Skrivet av FeskarN:

Han som intervjuar sitter ju still som en staty och rör inte en min xD Ser ju bara uttråkad ut, Det är ju Lord Gabe för f*n!

Det syns inte på film men han är nog helt hypnotiserad av Gabens glittrande skägg

Medlem

Varför kunde inte Carmack gått och utvecklat 3D hos Valve istället?
Då hade jag nog kissat på mig av lycka.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Varför kunde inte Carmack gått och utvecklat 3D hos Valve istället?
Då hade jag nog kissat på mig av lycka.

Inte säkert det hade blivigt bättre bara för det. Tex HL2 vs Doom3, spelen kom ut samtidigt men de satsa på olika saker.

Valve på fysik, ai och ansikts animationer. ID på ljussättning, highpoly enviroments och karaktärs animationer.

Man kan inte göra allt sammtidigt, även idag måste man prioritera vad man främst är ute efter.

Medlem
Skrivet av FeskarN:

Han som intervjuar sitter ju still som en staty och rör inte en min xD Ser ju bara uttråkad ut, Det är ju Lord Gabe för f*n!


signatur

Life is too short to remove USB safely.

... det gör Gabes mage med. Blir orolig för snubben. Förhoppningsvis lever han tills han blir 100.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av FireFart:

Hur är det egentligen det här med att föredra en fysisk spelskiva och digital nedladdning,
tror det är stor skillnad på konsol och pcspelare,

pcspelare köper mer digitalt än konsollspelare och konsollspelare köper mest fysisk spelskiva.

Eller ?

Jag tror att det till 90% beror på att konsolspelarna kan byta in eller sälja sina spel, medan de flesta PC-spel nuförtiden använder någon form av DRM.

1
Skriv svar