Se ny tyngdlös action i Star Citizens fps-del

Robot
Se ny tyngdlös action i Star Citizens fps-del
Medlem
Se ny tyngdlös action i Star Citizens fps-del

Roligt att lyssna på fanatikerna skrika som besatta för minsta lilla sak i filmen.

Medlem

Ett dussin utav dessa som står i bakrunden till videon? herregud...

Medlem

Enders game modul! Nice

Medlem
Skrivet av mrmanman:

Enders game modul! Nice

Tänkte precis säga samma sak EXAKT som enders game!

Medlem

Ser ut som början till något bra men är man begränsad till traktorstrålen kommer detta att bli tråkigt väldigt snabbt.
Skulle vilja se möjligheter att greppa terrängen 'magnetiskt' med händer och fötter så att man kan krypa omkring och göra avstamp mm.

Medlem

Kändes väldigt "Meh..." Tål inte heller när ubernördarna jublar då någon blir skjuten eller dyl, då är skämsdöden nära alltså.

Men folk kommer nöta det här sönder och samman vilket kommer leda till en mkt bättre upplevelse när man sedan ska borda skepp och dyl.

Hejja Star Citizen

Medlem

Jag förstod inget av det som hände på skärmen. Konstig match.

Medlem

Nu sponsrade jag inte Star Citizen för FPS, men det verkar vara en kul bonus

Ase
Medlem

inget för mig detta Death match liknande modul men ser verkligen fram mot variationen med flyga i rymden landa på planeter upptäcka & lite fighting borda skepp & stationer osv kan bli riktigt bra om 1-2 år men ska kolla in detta när det släppts till oss backers senare här

Medlem
Skrivet av Playcrafter:

Jag förstod inget av det som hände på skärmen. Konstig match.

Du får se filmen "enders game" så förstår du

Medlem
Skrivet av CityHasse:
Skrivet av Playcrafter:

Jag förstod inget av det som hände på skärmen. Konstig match.

Du får se filmen "enders game" så förstår du

Jag hjälper till lite

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av mrmanman:

Enders game modul! Nice

Tänkte precis säga samma sak EXAKT som enders game!

Haha jag med!

Medlem

Det måste gått åt mycket tid bara för att rakt av kopiera typ tio minuter i en halvt om halvt sevärd film. Ser inte särskilt spelvärt ut heller.

Medlem
Skrivet av Namm:

Det måste gått åt mycket tid bara för att rakt av kopiera typ tio minuter i en halvt om halvt sevärd film. Ser inte särskilt spelvärt ut heller.

Det är inte tänkt som mer än en bisyssla i spelet men är ju en ideell testmiljö för tyngdlöshet i FPS-delen.

Medlem
Skrivet av CityHasse:
Skrivet av Playcrafter:

Jag förstod inget av det som hände på skärmen. Konstig match.

Du får se filmen "enders game" så förstår du

Eller läs boken.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Ahris:

Ser ut som början till något bra men är man begränsad till traktorstrålen kommer detta att bli tråkigt väldigt snabbt.
Skulle vilja se möjligheter att greppa terrängen 'magnetiskt' med händer och fötter så att man kan krypa omkring och göra avstamp mm.

Det är redan en planerad funktion eftersom det ska finnas med i den "riktiga" FPS-modulen (magnetiska skor dvs).

Medlem

"The enemy gate is down"

Och som jonis sa, håll er för allt i världen borta från filmen!

Medlem

definitivt skippa filmen innan man läst boken! En av de bästa sci-fi böcker jag har läst!

1
Skriv svar